מרגי בשיתוף פעולה בינלאומי חדש

הזמר הישראלי ממשיך לכבוש פסגות בקריירת המוזיקה הבינלאומית שלו. זה הצעד הבא שלו

מרגי. צילום: מתוך חשבון האינסטגרם

יהונתן מרגי (24) ממשיך בכל הכוח בניסיונות לפרוץ בענק בשוק המוזיקה האמריקאי, ונראה כי בשנה האחרונה ההחלטה שלו למקד את תשומת הלב שלו בקריירה הבינלאומית שלו, כולל מעבר ללוס אנג'לס, מתחילה להשתלם עם הישגים כמו הקשר עם אלטון ג'ון, הופעות בתכניות האירוח הנחשבות של קלי קלרסון וה"טודיי שואו". 

כעת, הוא מרגי ממשיך בכל הכוח על מנת לקדם את המוזיקה שלו. בסוף השבוע שעבר שיתף פעולה עם יוצרת התוכן והזמרת דיינה מאייר, שאוחזת במעל למיליון עוקבים ברשתות החברתיות. השניים צילמו תכנים באווירת המערב הפרוע לאחד השירים של מרגי שכבר יצאו ומיועדים לעלות בקרוב ברשתות החברתיות. 

מרגי ודיינה, צילום: מתוך אינסטגרם

וזה לא הצעד היחיד הטרי בקריירה של הזמר הישראלי. לאחרונה הוא נבחר להופיע כמופע הפותח בסיבוב ההופעות של הזמר Forest Blakk בארה״ב ובקנדה. מרגי יופיע עם בלאק במשך כל סיבוב ההופעות שייארך כחודשיים בקנדה ובעשרות מדינות בארה״ב.

"אני מתרגש, מפחד, שמח" כתב מרגי על היציאה לסיבוב ההופעות: "חושב איך תעבור החוויה הזו כשהלב והמחשבות עם מה שקורה בארץ, הכל ביחד. אבל גם יש לי תחושה של גאווה, במיוחד בימים הלא פשוטים שאנחנו עוברים, גאווה על ההזדמנות לייצג אותנו על הבמות האלה בתור ישראלי".

מרגי, צילום: מתוך חשבון האינסטגרם

נושאים חמים