״ביחד״: חנן בן ארי מבקש סליחה

הזמר והיוצר פרסם ברשת החברתית תיעוד שלו מתפלל ומבקש סליחה יחד עם הקהל שהגיע להופעתו. "בלי הפרדה"

חנן בן ארי בהופעה. צילום: ללא קרדיט

חנן בן ארי סיים אמש (חמישי) הופעה ארוכה שבסופה הוא וחלק מהקהל שלו ערכו תפילת סליחות, פחות מיממה לפני כניסת יום הכיפורים. את תיעוד הרגעים המרגשים מהתפילה העלה בן ארי לפני זמן קצר לחשבונו באינסטגם, ועל גביו גם צירף מסר חשוב בימים של רקע ופילוג בעם.

״אחרי שלוש שעות של הופעה, עוד מצאתם כוחות לצאת החוצה, לעשות סליחות, ולהתפלל להשבת החטופים ולרפואת הפצועים״, כתב בן ארי לקהל שלו בסטורי. לתודה לקהל צירף גם תפילה להשבת החטופים, ומסר של אחדות: ״אמן שכל התפילות יתקבלו, אמן שנדע תמיד להיות בפשטות. בלי הפרדה, בלי הגדרה, ביחד. גמר חתימה טובה״.

חנן מבקש סליחה, צילום: מתוך אינסטגרם

נזכיר כי השנה הזו הייתה מורכבת עבור בן ארי, שהודיע בחודש אוגוסט האחרון כי הוא ואשתו הדסה החליטו להתגרש אחרי 16 שנות נישואים ושבעה ילדים משותפים. בן ארי שיתף מאז במעבר לדירה חדשה, ולפני מספר ימים אף העלה לסטורי תיעוד של ילדיו ישנים בביתו החדש.

חנן בן ארי ואשתו הדסה, צילום: מתוך אינסטגרם

גם אשתו הדסה התייחסה לפרידה ברשת החברתית: "שום דבר אי אפשר לדעת על אף אחד" ציטטה מספרו של צבי בן מאיר "מי שסוכתו נופלת": "בלילה אסתר אמרה לי, איזה נורא זה. מה, שאלתי אותה. הכול, היא לחשה אליי והוסיפה, בכלל, איך זוג יכול ככה להיפרד ולהתגרש, יום אחד הם יחד ויום אחר כבר לא. באמת נורא, אמרתי והוספתי, לכי תדעי מה היה שם בפנים. לא רוצה לדעת, אסתר לחשה, התכסתה בשמיכה והביטה בי. אחר כך אמרה, איפשהו בלב, אני כן רוצה לדעת, כולם רוצים לדעת למה זוג מתגרש, כולם פוחדים על עצמם, כולם רוצים לוודא שמה שקרה לראובן ויפעת, מה שזה לא יהיה, לא יכול לקרות להם גם".

"אל תדאגו, מה שקרה לראובן ויפעת לא יקרה גם לכם", הבטיחה בן ארי. "תאהבו, תחיו. אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם. ט"ו באב היום. אני מברכת אתכם מעומק הלב: האהבה שלכם תחזיק לנצח".

נושאים חמים