היום: כוכבת "חתונמי" מתחתנת

כוכבת העונה השישית של "חתונה ממבט ראשון" מור רדמי, תינשא היום לבחיר לבה וההכנות בעיצומן. בשיחה עם For Real היא שיתפה בתחושות

מור רדמי חוגגת רגע לפני החופה

מור רדמי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" שלא הצליחה אמנם למצוא את החצי השני שלה כשהשתתפה בעונה האחרונה של ריאליטי השידוכים, עשתה זאת במציאות שאחרי כשהכירה את דיוויד שלה. בעוד שעות בודדות רדמי תעמוד מתחת לחופה. רגע לפני, היא תיעדה בסטורי את ההכנות לקראת הרגע המכונן ובשיחה איתנו היא שיתפה בתחושות המורכבות ביום שאמור להיות הכי שמח שיש. 

אם נשפוט על פי התיעוד שהועלה על ידי אחת המלוות של רדמי הבוקר, נראה שהכלה העתידית פתחה את הבוקר במצב רוח טוב במיוחד. "הכלה של היום", נכתב על גבי הסטורי שפורסם בעמוד האינסטגרם של רדמי.

לאחר מכן מור תיעדה בשני סרטונים קצרים את האווירה בהכנות לקראת היום המרגש. הבנות שמלוות אותה פתחו שמפניה, ונראה שרדמי לא הורידה את החיוך מהפנים. 

אוטוטו כלה. רדמי,

למרות האווירה הכיפית והקלילה, רדמי לא שכחה את המצב הקשה שבו נמצאת ישראל גם היום. "השמועה אומרת שלכלה ביום חתונתה יש כוחות איחול ותפילה חזקים במיוחד", כתבה. "הדבר העיקרי אותו אבקש עבור כולנו כעם הוא שכולם ישובו לביתם, חטופים וחיילים. בריאות שלמה לכל מי שצריך אותה, פיזית ונפשית. נחת לכולנו. רק נחת. ושקט", קיוותה. 

לא שוכחת את החטופים והחיילים. מור רדמי, צילום: מתוך אינסטגרם

רדמי, איך זה מרגיש להיות כלה, הפעם באמת?

"מרגיש טוב, מקבלת המון אהבה וזה מרגש לכשלעצמו. עדיין לא ככ נוחת לי שזה קורה הערב. מקווה שזה יקרה בחופה. 
בכנות, הרבה חושבת על הדיסוננס שבין המצב הכללי בארץ לבין איך שאני אמורה להרגיש ביום שכזה והקושי להפריד את הרגשות הככ שונים האלה, אבל מקווה לטוב". 

נושאים חמים