אייל גולן עיכב יציאת שיר חדש שלו

הזמר המצליח שפירסם בדקות אלו יצירה חדשה בחשבונו ברשת החברתית, הסביר מדוע בחר שלא לתת לה במה אמש, בציון שנה לטרגדיה הלאומית

אייל גולן בבלומפילד. צילום: ניר אמיתי

היום (שלישי) הוציא אייל גולן את שירו "את לי הנצח", אותו תכנן לשחרר לאוויר העולם אמש, ביום המורכב והקשה בו ישראל ציינה בדיוק שנה לטבח 7 באוקטובר. במילים שצירף גולן לשיר שאותו העלה כפוסט לאינסטגרם, הוא שיתף בתחושות ובסיבה להחלטה להתעכב עם פרסום היצירה. 

"השיר הזה היה אמור לצאת אליכם אתמול", סיפר גולן לעוקביו. "ביום שבו ציינו שנה ליום הקשה והכאוב שידענו. אבל הרגשתי שכל מה שהיינו צריכים אתמול הוא להתאבל ולהנציח את הגיבורים שלנו, ולא לתת לשום דבר אחר להפריע", הסביר.

בהמשך קיווה לתקומה, שתגיע אחרי האבל הכבד והאבדות הקשות, תוך שהוא מזכיר את האחדות בעם. "אני מתפלל שמפה נקום, נצמח, נגדל ונבנה מחדש, בתקווה ובאמונה של ביחד".

אייל גולן, צילום: משה שי

רגע לפני שחתם את דבריו הזכיר את 101 החטופים שעדיין נמקים בשבי החמאס, גם שנה אחרי האסון שפקד את ישראל. "אני מקדיש את השיר הזה למדינה שלנו, לאנשים הטובים שחיים בה, שהופכים אותה למדינה הכי חזקה ומיוחדת בכל העולם. לא נשכח ולא נעצור עד שכל החטופים והחטופות ישובו לכאן. אין לנו ארץ אחרת". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1)

נושאים חמים