כמו כולם: אסי עזר שוב מדוכדך

מגיש הטלוויזיה פרסם מכתב ארוך שבו ניסה לסכם את השנה הקשה החולפת מאז טבח 7 באוקטובר. "רואה עוד מתים, עוד לוחמים מאבדים פרנסה ושואל האם זה שווה את זה"

אסי עזר. צילום: גדעון מרקוביץ'

מגיש הטלוויזיה אסי עזר פתח אמש (ראשון) את הלב ושיתף בחשבונו באינסטגרם רשימה ארוכה על השנה המורכבת שעברה עליו, שכללה תהיות האם קיום המדינה שווה את המחיר הכבד שהאזרחים והחיילים משלמים. 

"השנה האחרונה הייתה השנה הקשה והארורה בחיי כולנו", ציין עזר בפתח דבריו. "כולנו חיים בפחד, ובחרדה בלתי פוסקת. יוצאים מהבית ושואלים את עצמנו האם היום תורי. אנחנו מביאים את הילדים לגן והמוח שלנו מדמיין את הנורא מכל קורה להם. העצבות היא מוחלטת. היא כבר שגרה, והתסכול גדול. מתי זה יגמר?

"אתה רואה כל יום עוד ועוד מתים, עוד משפחות הופכות לשכולות, עוד ילדים הופכים ליתומים, עוד לוחמים מאבדים את הפרנסה, מאבדים את דעתם, ואתה שואל את עצמך האם כל מה שקורה עכשיו שווה את זה? ואתה עצוב. אתה אוהב את המדינה, אבל יכול להיות שהכל כבר קשה מדי?

"אלה המחשבות שעוברות לי בראש כל יום, אלה מהחשבות שאני ואולי אתם נלחמים בהן".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

בהמשך סיפר על שינוי בגישה ובהתנהגות. "אני מעריך יותר את הטוב. מנסה להימנע מציניות, מנסה לעשות טוב, לחייך יותר, להיות בעל טוב יותר לבעלי, גם כשרק בא לי שיעזוב אותי לבד עם המחשבות שלי". 

אסי עזר עם המשפחה, צילום: אינסטגרם

עזר שיתף את הגולשים במנטרה שלו ("אתה שרדת, אתה שורד, אתה תשרוד") והזכיר את העובדה כי הוא מטופל נפשית ועודד את הגולשים לבקש סיוע בעת הצורך. "עדיין הולך לפסיכולוגית. הולך להתאמן. זה ממש בסדר לפנות לעזרה, וזה ממש בסדר לבכות מול החדשות, כל יום". 

נושאים חמים