אחרי הגירושים: חנן בן ארי חושף

הזמר והיוצר האהוב שיתף ברשת החברתית רגע אינטימי שלו עם ילדיו בלילה הדרמטי של המתקפה האיראנית

מסיבת פיג'מות במיטה. מהאינסטגרם של חנן בן ארי

כחודש וחצי אחרי שהודיע על הגירושים מאשתו ואם שבעת ילדיו הדסה, חנן בן ארי מתרגל לחיים החדשים שלו כפרוד. בלילה הדרמטי של התקיפה האיראנית הוא תיעד לסטורי בחשבונו באינסטגרם את ילדיו ישנים בחדר המוגן של דירתו החדשה, שעל המעבר אליה סיפר כזכור במהלך הופעה. 

"מסיבת פיג'מות בממ"ד של אבא", כתב בן ארי על רקע סרטון מתוק של ילדיו ישנים בדירתו החדשה, והוסיף אימוג'י נמס מהתרגשות. ברקע קטע הוידאו הקצר שהעלה לסטורי בחר חנן להשמיע את השיר שלו "ילד". 

מאוחר יותר, התייחס בן ארי גם לפיגוע הקטלני שאירע ביפו בליל המתקפה האיראנית, שבו נרצחו שבעה בני אדם, ביניהם הרקדנית שחר גולדמן. בן ארי סיפר על התכתבות שערך עם גולדמן, ועל הבקשה שהפנתה אליו. "עוד פיגוע רצחני", כתב חנן. "אחת הנרצחות היא שחר גולדמן, שהגיעה כמעט לכל הופעה שלנו, וכבר שריינה מקום להופעה בשבוע הבא יצא לנו להתכתב כאן באינסטגרם לפני שבועיים, היא ביקשה שאקדיש בהופעה הקרובה את 'בסוף זה הלחן' לאחר החברים הטובים שלה שמשרת בעזה. מבטיח שנעשה את זה, שחר. חיבוק למשפחת גולדמן ולכל המשפחות היקרות והכואבות שיעבירו את החג הזה בלי האהובים שלהם". 

חנן מתייחס לפיגוע ביפו, צילום: מתוך אינסטגרם

בסוף חודש ספטמבר הבאנו לכם כאן תיעוד של בן ארי מספר על המעבר למשכנו החדש. "לפני שבוע עברתי לבית החדש שלי", חשף במהלך ההופעה. בהמשך סיפר בבדיחות כי כבר הספיק בימים הספורים, בהם הוא עוד לומד לחיות לבד, להיחתך בשתי אצבעותיו במהלך ניסיון לחתוך סלט. בן ארי מצא זמן גם להודות לנגנים שמלווים אותו בתקופה הרגישה הזו, וסיפר לקהל שהאנשים האלה נמצאים בקרבתו גם בחייו הפרטיים, מחוץ להופעות.

חנן בן ארי בהופעה, צילום: אורן בן חקון

כזכור, באוגוסט הודיע בן ארי בחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם על הגירושים מהדסה. "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף", כתב. "יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה. אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות. לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם".

הסטורי שהעלה חנן בן ארי ובו הודיע על הגירושים, צילום: צילום מסך אינסטגרם

נושאים חמים