"פאף דאדי? זה האילומינטי!"

מלכת היופי במיל' מור ממן הצליחה להפתיע את עוקביה כששיתפה את דעתה על פרשיית המין של הראפר שון קומבס (פאף דאדי) שמסעירה את הוליווד: "זה סדר עולמי"

מור ממן. צילום: אינסטגרם

שערוריות הן לא דבר זר עבור מור ממן. מלכת היופי בעבר, אושיית הרשת וכוהנת הקוסמטיקה בהווה כבר הסתבכה בעבר באמירות שנויות במחלוקת ובדרמות עסקיות שונות אבל שום דבר לא הכין אותנו לסערה הזו.

בשבוע האחרון, הפרשייה האפלה במרכזה עומד שון קומבס (פאף דאדי), מסעירה את העולם. ההאשמות החמורות נגד הראפר העסיקו רבים, והציפו תאוריות קונספירציה רבות ברשת. וגם ממן לא פסחה על הנושא החם, והחליטה לחלוק עם 180 אלף עוקביה את השני שקל על הנושא החם.

"הכל מתחיל לצוף ואנשים יקלטו מה קורה"

"אני לא יודעת למה, אבל יש לי תחושה מטורפת שכל הפרשייה עם פאף דאדי, הולך להתגלות שזה האילומינטי" פתחה ממן את דברי הקונספירציה בסטורי שלה.

מור ממן על פרשיית פאף דאדי | צילום מסך מאינסטגרם

"זה לא סתם מתפוצץ וזה לא סתם צף. זה כאילו הולך להיות סדר עולמי, באמת. כל הטוב בעולם מתחיל לצוף, כל הרע בעולם מתחיל לצוף וכולם בוחרים לראות את האמת. האמת הולכת לצוף בכל העולם. הכל מתחיל לצוף ואנשים יקלטו מה קורה, את כל הבלופים וכל הניהול שניסו לעשות. זה קצת יותר ממה שנראה לנו. ה לא נראה לי צהוב כל העניין הזה. זה נראה לי הרבה יותר מזה.

מור סיימה את הסטורי כשאמרה: "יש לי תחושה שזה האילומינטי. תזכרו מה שאני אומרת לכם".

שון "פאף דדי" קומבס, צילום: AP

נושאים חמים