"אמא שלי יכולה לכתוב בלי שליטה"

פגשנו את הפאוור קאפל החדש, פרידה עוזיאל ודיג'יי שארפ, ושמענו מהם על הימים שאחרי "האח הגדול" ועל הדרמה המשפחתית: "יש בינינו מספיק אהבה כדי שזה יסתדר". צפו בריאיון המלא

פרידה עוזיאל בראיון | מיכאל וקסלר

שבוע חלף מאז הגמר של "האח הגדול" ופרידה עוזיאל ודיג'יי שארפ ממשיכים להתרגל לחיים שאחרי הריאליטי, תוך כדי שהם עדיין מבססים את הקשר בינהם.

השניים, שהתאהבו מול כל המדינה, הגיעו אמש (א') בפעם הראשונה לאירוע מתוקשר, וגנבו את כל תשומת הלב בהרמת הכוסית של "רנואר" בתל אביב.

בריאיון ל-For Real, בני הזוג סיפרו לנו בגילוי לב על הימים שעברו עליהם ועל הדרמה המשפחתית, כשרק בסוף השבוע האחרון אמא של דייג'י יצא שוב נגד עוזיאל ברשתות החברתיות.

דייג'י שארפ בריאיון | מיכאל וקסל

אחרי שיצאת, הציגו לך את התגובות של המשפחה של דיג'יי נגדך וזה מבאס. הבעת בפניו את התחושות שלך?

"נכון, זה באמת מבאס. הוא יודע מאוד מה אני מרגישה, אין לי בעיה להביע רגשות ולהיות חשופה. אני מרגישה את הגב שלו במאה אחוז".

כאמור, רק בסוף השבוע היו תגובות נוספות נגדך.

"נכון. אני חושבת שהפעם אני לפחות פחות בשוק כי אני מרגישה הפעם שיש לי גב. הוא דואג להזכיר לי כמה הוא אוהב אותי וכמה אנחנו חזקים. בא לי לאהוב ובא לי להיות משפחה".

פרידה ודיג'יי נפגשים בגמר, צילום: מיכה לובטון

דיג'יי, בסוף השבוע אמא שלך הגיבה שוב תגובות נגד פרידה. זה בטח לא נעים לראות את זה.

"זה לא פשוט לראות את התגובות האלו. אבל אמא שלי פועלת ממקום של להגן עליי. היא מאוד רגישה אליי וזו תקופה לא פשוטה בשבילה. לפעמים היא יכולה לכתוב דברים בלי שליטה. דיברתי איתה ואני מנסה להרגיע את המצב. פרידה הייתה פגועה מזה מן הסתם. דיברנו ואמרנו שיש מספיק אהבה בינינו כדי שזה יסתדר וששום דבר לא יפריע לזה".

איך ביקשת מאמא שלך להירגע עם התגובות? כי כמו ציינת שזה מגיע ממקום מגונן.

"אמרתי לה 'תקשיבי אמא, את לא יכולה להגיב על כל תגובה. יש מצב שאנשים שאנשים סתם ינסו לחפש אותך כי הם יודעים שאת רגישה'. שתישאר יותר רגועה. זה קשה לה אבל היא מתחילה להירגע, זה בסדר".

כמה הסיפור הזה מעסיק אותך?

"זה מעסיק אותי, זה לא קל לחוות דבר כזה. אתה מנסה לסדר את הדברים כל הזמן ואז אתה שומע על דברים חדשים שקורים. אני פשוט מנסה להרגיע את המשפחה עם כל מה שהיה. אני מנסה גם להרגיע בין שתי המשפחות שיהיה שלום בלי יותר מדי דרמות".

נושאים חמים