אביבית בר זוהר בדרך למשטרה

כוכבת "האח הגדול" ואושיית הרשת שהוטרדה על ידי גולש שהציע לה הצעה מגונה, החליטה לגשת למשטרה

אביבית בר זוהר. צילום: אור גפן

כשבוע אחרי שהוטרדה באופן בוטה ומכוער על ידי גולש שהציע לה כסף רב תמורת מין, אביבית בר זוהר פרסמה היום (שני) עדכון בנושא ושיתפה בסטורי באינסטגרם כי החליטה לגשת למשטרה ולהתלונן על המטרידן באמצעות עורך דינה. 

אביבית בר זוהר מציגה: כך ייעשה למטרידן סדרתי | אינסגרם

"תכירו את עורך הדין אסף שרעף. אסף, לשם מה התכנסו?", שאלה בר זוהר בפתח קטע הווידאו. "אנחנו בדרך למשטרת ישראל", הודיע עורך הדין. "להגיש תלונה על הטרדה מינית נגד אותו בחור שפנה אלייך והציע לך הצעות מגונות. התבהר לנו בימים האחרונים שמדובר במטריד סדרתי. אנחנו קוראים לנשים שהוטרדו על ידי אותו בחור, לפנות אלינו, כדי שנפנה ביחד למשטרת ישראל". אביבית הוסיפה: "כבר פנו אליי כמה". עו"ד המשיך: "חשוב מאוד להגן על נשים מפני מטרידים כאלה, דווקא בימים כאלה". לבסוף בר זוהר סיכמה: "ואני לא אשתוק, ואלחם למען הצדק שמגיע פה". 

כזכור, בר זוהר העלתה לפני מספר ימים לסטורי שלה את ההתכבות עם המטרידן. "היי הבנתי שאפשר לשכב איתך לילה תמורת 30 אלף שקל. מקובל?", שאל. "היי, הבנתיש אתה רוצה שאני אפרסם את השם של טמבל כמוך, אולי אז תלמד לקח לא לדבר ככה לאישה", השיבה אביבית. על גבי חילופי הדברים התקשתה להסתיר את כעסה. "נגמרו הימים שאני שותקת. כל מי שידבר בצורה נבזית וישפיל אותי ישאר בתוצאות", הבטיחה. 

אביבית בר זוהר לא מתכוונת לוותר, צילום: רונן אקרמן

נושאים חמים