"את לא חייבת לקנות, יפה שלי"

הדוגמנית ובעלת המותג לבגדי הילדים דניאל גרינברג ניהלה שיחה עם עוקבת שהתלוננה בפניה על מחיר אחד ממוצריה. "מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר"

דניאל גרינברג. צילום: חדשות 12

האקסית של אייל גולן, שהיא גם אשת עסקים ובעלת מותג בגדי הילדים "מיאל", ניהלה שיחה באינסטגרם עם אחת העוקבות שלה, שהתלוננה בפניה על מחירו הגבוה של אחד התיקים שהיא מציעה למכירה, וזכתה ממנה לתשובות שממש לא הניחו את דעתה. 

"620 לתיק מחשב. מי מת, מה קרה?", כתבה העוקבת לגרינברג, שהשיבה: "את לא חייבת לקנות, יפה שלי". הגולשת הגיבה: "ברור שאני לא חייבת, אבל מחיר נגיש לפחות". דניאל מצדה המשיכה באותו קו. "נגיש למי? חיים, מה שלא נגיש לך, נגיש למישהו אחר. כשבעל עסק מייצר מוצר ברמה גבוהה, יש לזה תג מחיר", טענה. 

דווקא הגולשת הייתה זו שניסתה בהמשך לשנות דרך התנסחות, ולהגיע ללבה של גרינברג. "אני באמת מעריכה את העבודה הקשה והיצירתיות שהשקעת בתיק. עם זאת, חשוב לזכור שיש גם צד של קהל לקוחות לקחת בחשבון. 620 זה מחיר גבוה מאוד לתיק מחשב, גם אם הוא איכותי. אולי גם כדאי לקחת בחשבון שהמותג שלך קטן ופרטי. זה לא מצדיק תמחור כאילו זה מותג יוקרה. ואולי כדאי לך לשקול מחיר יותר תחרותי. הכי קל להגיד 'אם לא נגיש לך, אז למישהי אחרת כן'. הכי קל להגיד 'אל תקני' במקום להקשיב לפידבק אמיתי. היה מצופה ממך להבין ולהתחשב במצב יוקר המחיה", כתבה לדניאל. 

דניאל גרינברג מגיבה למחירים של מוצריה, צילום: מתוך אינסטגרם

גרינברג מצדה התעקשה ודבקה באותה גישה. "מאמוש, כנראה שלא הבנת את הנקודה. התיקים כבר סולד אאוט, זאת אומרת שיש מי שהמחיר הזה כשהשקעה חד פעמית לא כזה יקר. ולכן, כל אדם ירכוש מה שנוח לרוחו ולכיסו. יש מחיר של מוצר, ויש את החלטת הלקוח האם לרכוש או לא. זה הכל. מצטערת שזה יקר לך". 

ממשיכה באותו קו. גרינברג,

עוד דניאל גרינברג