אנשי החדשות בהפסקה מהחדשות

כתבי חדשות 12 ו-13 השאירו את המיקרופונים והגיעו לשתי הקרנות בכורה – כל אחת עם סיפור מלחמה משלה

גלעד שלמור ואדוה דדון. צילום: עידו נחניאלי

הבוקר (שישי) תפסנו את העיתונאים המובילים של חדשות 12 ו-13 עוזבים לרגע את השידורים החיים כדי להופיע בפרימיירות של סרטי מלחמה מבית היוצר שלהם.

מצד אחד – סרט המלחמה של גלעד שלמור על הלחימה בדרום, ומן הצד השני – סרטו התיעודי של רועי ינובסקי שצולם במהלך המילואים שלו בעזה. 

הקרב של חדשות 12

בסינמטק תל אביב נערכה הבוקר הקרנת הבכורה לסרטו של גלעד שלמור, "משטרה, סרט מלחמה", שישודר בקרוב בקשת 12. הסרט עוקב אחרי שישה שוטרי תחנת שדרות ביום הלחימה של 7 באוקטובר, כאשר מצלמות הגוף שלהם תיעדו את רגעי האימה והגבורה.

אל ההקרנה הגיעו שוטרי תחנת שדרות, משפחותיהם וגם כמה מהפנים המוכרות של חדשות 12 – אדוה דדון, ברהנו טגניה, לי נעים, יואב אבן, ועוד רבים.

גלעד שלמור, אדוה דדון והבת אילן, צילום: עידו נחניאלי
יואב אבן, ברהנו טגניה וגלעד שלמור, צילום: עידו נחניאלי
גלעד שלמור ולי נעים, צילום: עידו נחניאלי
ברהנו טגניה, גלעד שלמור ואדוה דדון, צילום: עידו נחניאלי
ועוד קצת אדוה דדון ואילן, צילום: עידו נחניאלי

המילואימניקים של חדשות 13

באותה שעה, בסינמה סיטי גלילות, נערכה הקרנת הבכורה לסרט "100 ימים באוקטובר" של כתב חדשות 13, רועי ינובסקי. ינובסקי, שלחם 181 יום במילואים ותיעד את הקרבות בעזה, הציג סרט המתעד את שגרת הלחימה היומיומית של הצוות שלו בגבעתי. הסרט כולל קטעים מצמררים מהרגעים האחרונים של שניים מחבריו לצוות – אדם ביסמוט וברק חיים בן ואליד ז"ל – שנהרגו בקרב.

להקרנה הזו הגיעו אנשי חדשות 13, כולל הילה קורח, רביב דרוקר, חן זנדר ואחרים, יחד עם חברי צוות ינובסקי שהגיעו הישר מהמילואים כדי לצפות בפרויקט שכולו עליהם.

אור הלר, רועי ינובסקי והילה קורח, צילום: רפי דלויה
אביעד גליקמן, רועי ינובסקי וחן זנדר, צילום: רפי דלויה
רביב דרוקר, ענת גורן והילה קורח, צילום: רפי דלויה
יוסי אלי וחן זנדר בדיון סוער לקראת נאום נתניהו באו"ם, צילום: רפי דלויה

נושאים חמים