אופירה אסייג מטילה פצצה

מגישת הטלוויזיה הפתיעה את העוקבים שלה ברשת החברתית כשהסכימה עם דבריו של שר האוצר בקשר למערכה בלבנון

אסייג תומכת בסמוטריץ'. צילום: אור בן חקון, סתיו נטף

אופירה אסייג הטילה היום (חמישי) פצצה בעמודה באינסטגרם כשהביעה תמיכה בדבריו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שהביע התנגדות נחרצת וחד משמעית להפסקת אש אפשרית בין ישראל ללבנון. 

"פעם ראשונה שאני מסכימה עם סמוטריץ'", כתבה אסייג על רקע כותרת שדיווחה על בכירים אמיריקאים שהודיעו על הפסקת אש צפויה בתוך שעות ואליה צורפה גם התבטאותו של שר האוצר בנושא שקבע: "אסור לתת לאויב להתאושש". 

אופירה אסייג, צילום: אור גפן

בהמשך דבריה תקפה אסייג את האפשרות להגיע לרגיעה. "בושה וחרפה הפסקת אש. חיזבאללה יורים על הצפון במשך שנה, ואנחנו נותנים להם עכשיו חופש של 21 ימים. בושה שאין כדוגמתה". 

אסייג מסכימה עם סמוטריץ', צילום: מתוך אינסטגרם

אסייג גם הגדילה לעשות ועל רקע הסטורי הזועם פתחה תיבת התייעצות עם מאות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם. "אתם בעד או נגד הפסקת אש ל-21 יום?", גלגלה את הכדור לידיהם של הגולשים. 

בדקות האחרונות, לאחר שיצאה הכחשה מטעם לשכת ראש הממשלה לגבי ההסכם להפסקת אש, אסייג בירכה וצרפה מסרים מיליטנטים. "תודה! לתת לחיזבאללה אוויר זאת פחדנות! אני מוכנה להפסקת אש רק אם מחזירים את החטופים מיד ואת תושבי הצפון הביתה. אחרת, תפוצצו אותם! כמו שהם מתעללים בחטופים שלנו, ובתושבי הצפון שלנו. חד משמעית, עד הסוף!". 

נושאים חמים