אייל גולן: "שמח שנועה ביטלה את ההופעה"

בשיחה עם "For Real" היום (ד') הזמר התייחס לפרסום על הביטול המתוקשר של מופע הענק של כוכבת הפופ: "קודם כל נדאג שיהיה שקט וביטחון לעם ישראל ואחרי זה נדאג גם לשמח כשצריך"

נועה קירל, אייל גולן. צילום: אלון לוין, משה חי

השנה הנוכחית הייתה עמוסה במיוחד בשביל אייל גולן. הוא הופיע בסדרת מופעים באיצטדיון  בלומפילד, היכל מנורה וקיסריה, ולא פעם עלה לבמה למרות המציאות המורכבת שהביאה עימה המלחמה בשנה האחרונה. הבוקר נועה קירל הודיעה כי היא מבטלת את הופעת הענק שלה בפארק הירקון שתוכננה למחר (ה'), ודוחה אותה למועד חדש. שמענו על התחושות שלו בנושא.

"קודם כל כואב הלב לראות שהופעה מתבטלת כי זה כל כך הרבה זמן הכנות למופע כזה, במיוחד במופע בפארק, מופע בסדר גודל כזה", אומר לנו גולן. "אז ליבי עם נועה והאנשים שלה, אבל זה המצב במדינה ואנחנו צריכים כרגע לחיות עם זה. ביטחון של המדינה קודם להכל. אני בטוח שנועה תעשה עוד הרבה הופעות, והופעות טובות גם בפארק. קודם כל נדאג שיהיה שקט וביטחון לעם ישראל ואחרי זה נדאג גם לשמח כשצריך".

נועה קירל במסיבת העיתונאים בפארק הירקון, צילום: משה בן שמחון

הבנת את הביקורות שהיו סביב הקיום של המופע הזה?
"ברגע שאתה עושה מופע כזה גדול ויש סכנה לקהל - אז צריך לבטל. הבנתי שבצד שלה פחות רצו לבטל את המופע. אני גם מבין למה, זו לא הופעה שאתה בא עכשיו עולה לבמה ושר. זה הרבה הכנות, מדובר בהרבה מאוד כסף. צריך להגיד את האמת זה לא קל לבטל מופע כזה, אבל בסופו של דבר גם הם ראו שאנחנו בימים כאלה שאין מה לעשות, קודם כל הביטחון של האנשים.

"אני שמח שבצד של נועה הבינו את זה וביטלו את ההופעה כי אם אנשים מגיעים למקום ולא מרגישים בטוחים והורים דואגים שהילדים שלהם הולכים למקומות האלה, אז צריך לבטל. ושוב פעם, אני בטוח שנועה תעשה הרבה הופעות והופעות טובות גם בפארק".

אייל גולן, צילום: משה שי

נושאים חמים