צפו: נועה קירל פנתרה בפארק

נועה קירל נמצאת בעיצומן של חזרות אחרונות למופע הפארק שלה ב-26.9 (שבינתיים לא מתבטל, טפו טפו), ולנו יש סרטונים

קירל והרקדנים בחזרות. צילום: קוקו

למרות המצב הביטחוני הרגיש, נראה שהקהל לא מתכוון לוותר על ההופעה המדוברת של נועה קירל בפארק הירקון. לפי גיא בסר מלייב ניישן ישראל, האיזורים המרכזיים, כמו ה-VIP וה"גולדן", כבר סולד אאוט, ומחר צפוי שגם כל כרטיסי הדשא יאזלו.

נראה שהאירוע קרוב להכרזה רשמית על "סולד אאוט" בכל מתחמי הקהל. החזרות, כמו שאפשר לראות, בעיצומן.

עומר איסוביץ'

עומר איסוביץ'

מחויבת לקהל ולמדינה

נועה קירל: מחויבת לקהל ולמדינה | עומר איסוביץ'

בתום החזרה, נשאה נועה דברים לקהל העיתונאים שהגיע לאירוע. "כשהגעתי לכאן לבמה, נעתקה נשמתי, וישר אני נזכרת בנועה הקטנה שכאילו חלמה להגיע לבמות כאלה. זו הגשמת חלום מבחינתי, ומה שיותר מרגש זה באמת לעשות את זה בתקופה הזאת.

"אני מרגישה מחויבת לקהל שלי, לעולם התרבות הישראלי, להמשיך לצד המלחמה לצד הטרור ולהראות שהם לא ינצחו אותנו, כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר.

אף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזאת תימשך. אני לא רואה סיבה, כל עוד כמובן (זה) בהתאם להנחיות, ובפיקוד העורף (לא) עוצרים אותי, מבחינתי אני לא אעצור.

"אני מרגישה מחויבת לתת לקהל שלי ולתת למדינה את זה. מוזיקה זה הדבר הכי מאחד והכי מקסים שיש בעולם, ובאמת אנחנו עובדים פה על מופע כל כך מושקע, כל כך יפה בעזרת השם שהכל יהיה כרגיל.

"זו סיטואציה מאוד מורכבת, אבל בדיוק בשביל זה אני כאן, לעמוד ולהגיד שאנחנו ממשיכים כרגיל, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, כמובן".

במקביל, הדגיש גם בסר שהם נמצאים בקשר רציף עם כל הגורמים הביטחוניים, והתמיכה שלהם מאפשרת את המשך קיום האירוע. נכון לעכשיו, אין שינוי בהנחיות, והמופע מתקדם כמתוכנן.

כזכור, For Real מחלק כרטיסים למופע, שיתקיים ביום חמישי, 26.9, בפארק הירקון. חפשו את הלינק לחידון שמסתתר באחת הכתבות שלנו, ואולי תזכו בכרטיסים למופע.

נושאים חמים