אחרי האיומים: לינור אברג'יל הגישה תלונה

מיס עולם במיל' פתחה מצלמה ושיתפה בכעס הגדול שלה על הודעת איומים שקיבלה בתה המתבגרת מצד תלמידה. "עשיתי בלגן בבית הספר"

לינור אברג'יל . צילום: ללא קרדיט

לינור אברג'יל שיתפה היום (שלישי) בסדרת סטוריז שהעלתה לעמודה באינסטגרם בתקרית לא נעימה שבה הייתה מעורבת בתה המתבגרת אודל שקיבלה לטלפון הנייד שלה הודעה קשה ובה איומים מצד אחת התלמידות שאיתן הסתכסכה. בכאב סיפרה אברג'יל על הקושי שלה להכיל את הסיטואציה, וגם על הנחישות שלה להילחם על צדקתה הן מול מערכת החינוכית והן מול המשטרה. 

"טוב, אז היה לנו יום ממש קשוח אתמול", עדכנה אברג'יל. "אודלי שלי, למי שלא מעודכן, קיבלה הודעה עם איומים מאיזו ילדה שהיא לא מכירה, שנשלחה על ידי אחת מהבנות בכיתה שהיא לא מסתדרת איתה. אותה ילדה אמרה לה שהיא תהפוך אותה להיות הזונה של נתניה, ושהיא תגמור אותה. דברים מזעזעים. הילדה באה אליה כולה עם צמרמורות, בוכה ובהיסטריה. אני פשוט לא מאמינה. אני רוצה לדעת מי מגדל את הילדים האלה. אני מנסה לחשוב באיזו סיטואציה אם הילד שלי היה עושה דבר כזה... בחיים! אם הילד שלי היה עושה רק משהו קט... אני הייתי גומרת אותו! הילדה שלי תאיים על מישהי? באיזה עולם?! באיזה עולם אנחנו חיים?!", הזדעקה.

לינור אברג'יל רותחת מזעם

לאחר מכן המשיכה ועדכנה גם בפעולות שעשתה על מנת לפתור את הבעיה. "תקשיבו, לא היו לי מילים. צילמתי את זה מיד למען יראו וייראו, שגם ההורים של אותם ילדים וגם הילדים עצמם יבינו שאין לזה מקום. כמובן שעשיתי בלגן בבית הספר, פניתי למנהלת ועשיתי המון המון רעש כמו שאני יודעת לעשות, כי פראיירית אני לא. ומי שמתעסק עם הילדים שלי – זה עקב האכילס שלי. אני לא יכולה לתפקד. זהו, אם יש משהו שגומר אותי ואני הופכת להיות אריה או נמר – זה שם. אבל כל כך כאב לי על הילדה. יש לי ילדה צדיקה. מי שמכיר את אודלי שלי זה משהו שהוא לא רגיל, וכל כך כאב לי לראות אותה סיטואציה הלא נורמלית הזאת".

רגע לפני שחתמה את דבריה, היא העבירה מסר חשוב להורים. "אז זה מה שהיה, ואני מחזקת את כל ההורים שהילדים שעוברים דברים דומים. תעשו הרבה רעש, אל תפחדו לעמוד מול זה, תראו לילדים שלכם שאתם פה בשבילם. אגב, כל מקרה קשה – שהילדים יבואו קודם כל אליכם. שיבינו שאתם בשבילם תהפכו את העולם. זהו. שיהיה לנו בשורות טובות, אמן".

 אברג'יל פרסמה סטורי שבו הודיעה כי פנתה למשטרה. "בנוסף התקשרתי והגשתי תלונה. מחכה לראות איך זה יטופל. מודה שלא ידעתי שזה קיים", הוסיפה על רקע צילום מסך ובו מידע על המוקד האזרחי - משטרתי להגנה על ילדים ברשת.

אברג'יל נלחמת בכל החזיתות,

נושאים חמים