אחרי הגירושים: חנן בן ארי עובר

קצת יותר מחודש אחרי שהודיע על גירושים מאשתו, חנן בן ארי קיים אתמול הופעה במהלכה שיתף בשינוי החדש והמשמעותי בחייו: מגורים כרווק בדירה חדשה

חנן בן ארי ואשתו הדסה . צילום: מתוך אינסטגרם

חנן בן ארי הטיל בחודש שעבר פצצה שהדהימה והעציבה מדינה שלמה כשהודיע בחשבונו באינסטגרם על פרידה מאשתו ואם שבעת ילדיו הדסה, אחרי 16 שנות נישואים. אמש (שני) שבועות ספורים אחרי שהחליטו השניים לפרק את החבילה, בן ארי הופיע בפני מילואימניקים באמפי רעננה, שם פתח את הלב ושיתף כי עבר לגור לבד.

חנן בן ארי: עברתי לגור לבד | השם שמור במערכת For Real

"לפני שבוע עברתי לבית החדש שלי", אמר בן ארי במהלך ההופעה. בהמשך סיפר בבדיחות כי כבר הספיק בימים הספורים, בהם הוא עוד לומד לחיות לבד, להיחתך בשתי אצבעותיו במהלך ניסיון לחתוך סלט. בן ארי מצא זמן גם להודות לנגנים שמלווים אותו בתקופה הרגישה הזו, וסיפר לקהל שהאנשים האלה נמצאים בקרבתו גם בחייו הפרטיים, מחוץ להופעות.

נספר כי חנן והדסה חולקים משמורת משותפת על ילדיהם, ובן ארי מתגורר כעת בדירה קרובה מאוד לבית הגדול שבנה יחד עם אשתו, אותו מאכלסים כעת הדסה ושבעת ילדיו.

כזכור, באוגוסט הודיע בן ארי בחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם על הגירושים מהדסה. "אנחנו נפרדים. בלב שבור וכואב, אבל בידיעה פנימית ברורה שניסינו ונלחמנו ונאבקנו עד הסוף", כתב. "יש רגעים שאין ברירה אלא להסתכל למציאות בעיניים ולהודות בכנות שהפסדנו. אנחנו בוחרים להפסיד בכבוד ובאהבה. אנחנו ממשיכים לגור בשכנות, בחברות ובשותפות. לא רק עבור הילדים, אלא גם עבורנו. זאת הדרך המיוחדת שלנו. עברנו תקופה ארוכה ושוברת לב של ניסיונות, והיום אנחנו משחררים ומברכים זה את זו בהשלמה, מאחלים אחד לשנייה את כל הטוב שבעולם".

הסטורי שהעלה חנן בן ארי ובו הוא מודיע על גירושים, צילום: צילום מסך

יומיים לאחר מכן התייחסה הדסה באופן נפרד להחלטה על הגירושים מחנן. בתחילת הפוסט שהעלתה לפייסבוק היא ציטטה מתוך ספרו של צבי בן מאיר "מי שסוכתו נופלת": "שום דבר אי אפשר לדעת על אף אחד בלילה, אסתר אמרה לי, איזה נורא זה. מה, שאלתי אותה. הכול, היא לחשה אליי והוסיפה, בכלל, איך זוג יכול ככה להיפרד ולהתגרש, יום אחד הם יחד ויום אחר כבר לא. באמת נורא, אמרתי והוספתי, לכי תדעי מה היה שם בפנים. לא רוצה לדעת, אסתר לחשה, התכסתה בשמיכה והביטה בי. אחר כך אמרה, איפשהו בלב, אני כן רוצה לדעת, כולם רוצים לדעת למה זוג מתגרש, כולם פוחדים על עצמם, כולם רוצים לוודא שמה שקרה לראובן ויפעת, מה שזה לא יהיה, לא יכול לקרות להם גם". אחרי הציטוט היא הוסיפה מסר מרגיע לזוגות החוששים לאהבתם. "אל תדאגו, מה שקרה לראובן ויפעת לא יקרה גם לכם. תאהבו, תחיו. אהבה היא הדבר החזק ביותר בעולם. ט"ו באב היום. אני מברכת אתכם מעומק הלב: האהבה שלכם תחזיק לנצח".

נושאים חמים