מורן אטיאס בדמעות: "מרגישה מטומטמת!"

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה פרסמה סרטון קצר שלה דומעת על רקע הדיווחים על הסלמה בצפון. "השארתי את לולי עם סבא וסבתא בחיפה ואני לבד בתל אביב"

מורן בוכה אחרי שהשאירה את בתה בחיפה

ההסלמה הביטחונית בצפון הארץ תפסה את מורן אטיאס לא מוכנה. אמש (מוצ"ש) רגע לפני שתחזור עם בתה ליה יעל ללוס אנג'לס, היא השאירה אותה עם הוריה בחיפה וקפצה לביקור בתל אביב. בדיוק אז החלו דיווחים על ירי רקטי מסיבי לעבר חבל הארץ, מה שעורר את דאגתה הרבה של אטיאס לשלום יורשת העצר. אטיאס שיתפה בחשבונה באינסטגרם סרטון שלה דומעת שבו הצטערה על הבחירה להתרחק ממשפחתה בשעות הקריטיות. היום (ראשון) היא כתבה מדם לבה על המצב הביטחוני בארץ, והעבירה מסר לעולם.

"מרגישה מטומטמת!", כתבה אטיאס על גבי סרטון קצר שבו תיעדה את עצמה בעיניים מלאות בדמעות. "זאת השבת האחרונה שלנו בארץ, אז השארתי את לולי עם סבא וסבתא בחיפה, ואני בדרך לתל אביב. לבד. כדי לתת להם זמן איכות. אבל עכשיו הודיעו על מצב כוננות אחר, ואני כאן והם שם, ואני מרגישה מטומטמת!!!" שעתיים לאחר מכן צילמה אטיאס מחברת כתיבה והוסיפה על גבי הסטורי: "התרפיה שלי".

התרפיה של מורן,

גם היום אטיאס המשיכה לדבר על המצב המורכב שבו נתונה ישראל. "כל מה שאנחנו רוצים עבור הילדים שלנו זה שהם ירוצו בבטחה בחוף הים. לחיות בלי דאגות. אני רוצה את זה בשביל כל ילדי העולם. אנחנו לא יכולים יותר להיות שבויים בידי טרוריסטים שכל תאוותם לשלוט בעולם כולו. זו צריכה להיות המטרה המשותפת של כולנו. עשינו הסכמי שלום עם לא מעט מדינות, אז אני עדיין מאמינה בכך. אני מאמינה באנשים שבדיוק כמוני, רק רוצים שילדיהם ירוצו בחוף, ישחקו ויחזרו הביתה. הלוואי שהמלחמה הזאת תביא איתה עסקה ושלום, עבור כולנו. אני לעולם לא אוותר על התקווה".

עוד מאמינה בשלום. מורן אטיאס,

נושאים חמים