מעיין אדם: "ייתכן שאצטרך כימותרפיה"

בסשן שאלות ותשובות מגישת הטלוויזיה שיתפה בטיפולים הכימותרפיים שככל הנראה תאלץ לעבור גם אם התשובות של הבדיקות שערכה אחרי הניתוח להוצאת הסרטן מגופה יגיעו שליליות. "לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים"

מעיין אדם בבית החולים. צילום: מתוך אינסטגרם

שבועיים אחרי שהכתה בהלם מדינה שלמה כשבישרה כי התגלה בגופה סרטן חודש אחרי לידת בתה השנייה, מגישת הטלוויזיה מעיין אדם פתחה היום (שבת) תיבת שאלות וגם את הלב ושיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם בפרטים אישיים מאוד מהדרמה הרפואית שהתרגשה עליה כשסיפקה תשובות מפורטות על המשך הטיפולים.

"לברר אם יש עוד גידולים"

"יש התקדמות עם התשובות של הגידול?", ביקשו לדעת. "נעשה סדר רגע", ביקשה אדם. "חודש אחרי הלידה (בניתוח קיסרי) הגעתי עם כאבי תופת למיון וגילו שבבטן הנפוחה שלי יש גידול בגודל 25 ס"מ, והוציאו אותו בעוד ניתוח יחד עם השחלה והחצוצרה. כשבדקו אותו גילו שזה סרטן, שצמח מתוך השחלה. ואז נכנסתי לעוד ניתוח, שלישי, שבו עשו לי ארבעה פתחים נוספים, בכמה מוקדים בבטן כדי להוציא עוד כל מיני חתיכות לבדיקה, לברר אם יש עוד גידולים. טרם קיבלתי תוצאות".

"שניים-שלושה סיבובי כימו"

"כבר יודעים אם תצטרכי טיפולים כימותרפיים?", המשיכו להסתקרן. "אם הכל יחזור תקין, ייתכן שאעשה שניים שלושה סבבים כטיפול מונע", עדכנה. "לסרטן הזה יש סיכויי חזרה גבוהים. אם לא הכל חוזר תקין – יוצאים למלחמה ואני אנצח בוודאות של מאה אחוזים".

אדם מדברת על הכימו, צילום: מתוך אינסטגרם

גם על השאלה האם יש סיכוי שתיכנס שוב להריון במצבה, השיבה אדם בפתיחות. "אין שום מניעה", הבהירה. "אני רק מקווה שאצא מהאירוע הזה עם כל האיברים שנותרו".

אין מניעה להיכנס להריון. אדם,

לאחר מכן הפצירה אדם בגולשים לבטח את עצמם בריאותית. "כשאני אומרת לכם 'אני אצא למלחמה ואני אנצח' זה כי אני יודעת בין היתר שיש לי כלים. עזבו אופי, סביבה, חברים, תמיכה, עזבו את כל הדברים האלה. יש לי את הכסף ואת הכיסוי לצאת למלחמה. רופאים פרטיים בארץ ובחו"ל, תרופות לא בסל, בדיקות מיוחדות. כל הדברים האלה שבסוף עוזרים לך לתת את המלחמה הכי טובה".

נושאים חמים