קורין גדעון בטלטלה: "בכיתי כל הלילה"

מגישת הטלוויזיה בעבר שהפכה השבוע אימא לשלושה ילדים קטנים שיתפה ברשת בשינויים במצב הרוח, ובקושי שלה להתמודד עם המצב החדש. "החזרה הביתה מזעזעת"

קורין גדעון משתפת בקושי

קורין גדעון שילדה ביום שלישי האחרון את בנה השלישי, שבה אתמול הביתה אל המציאות החדשה שלה כאימא לשלושה וזה היה לה לא פשוט בכלל. היום (שישי) אחרי שעברה לילה מאתגר וקשה, היא פתחה את המצלמה וסיפרה לגולשים על הטלטלה הנפשית שעוברת עליה שמלווה בבכי בלתי פוסק.

הצפה רגשית מטורפת

"החזרה ביתה. וואו, הצפה רגשית מטורפת, חוסר איזון, בכיתי כל הערב, עצבים. זוכרת את זה מכל הלידות. יום מורכב, אבל הנה, יום חדש", כתבה גדעון על רקע הסרטון שבו דיברה בפתיחות על הקושי שלה.

"דיברנו על זה שהלילה שני אחרי הלידה הוא הכי נוראי. לבן, לא ישנים דקה, חרדות. מלא כתבו לי שהן חשבו שהן משוגעות - אז לא, זה נורמלי. אז גם החזרה הביתה מזעזעת, מזעזעת", עדכנה. "בכי, עצבים, הורמונים, הצפה רגשית. הייתי על הפנים אתמול, אבל אני הרבה יותר טוב הבוקר. אז תדעו שזה גם טבעי ונורמלי. קשה לאזן, הילדים, התינוק, פתאום הבית. לאט לאט", ניסתה להרגיע.

קורין גדעון בבית, צילום: צילום מסך מהאינסטגרם של קורין גדעון

לאחר מכן צילמה קורין קטע אחר לסטורי, באווירה קצת יותר מבודחת, עם בעלה חילי סורוצקין. "מה אמרת, מאמי?", שאלה גדעון את חילי. "שאני לא כזה עייף", השיב. "כי מה היה בלילה?", דובבה אותו. "ישנתי טוב בלילה", קרץ בחיוך. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by קורין גדעון (@corringideon)

לפני יומיים, גדעון פרסמה בחשבונה באינסטגרם הודעה על הלידה המשמחת וכתבה מתחת לתמונות מרגשות עם יורש העצר זמן קצר אחרי הלידה. "ברוך הבא, ילד שלנו. אתה אור גדולה בתקופה אפלה ועצובה. הלוואי שתגדל לעולם טוב יותר. מתפללים שכל המשפחות יזכו לחבק את האהובים שלהם, במהרה". 

נושאים חמים