מאיה ורטהיימר: "לא חזרתי למידה שלי"

כחודש אחרי שהביאה את בנה השני לעולם, מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת מבהירה שבניגוד למה שרבות מהגולשות חושבות היא רחוקה מהגזרה שבה התהדרה לפני ההריון. "לא חזרתי לשום מידה שלי"

מאיה ורטהיימר. צילום: ניר פקין

מאיה ורטהיימר ילדה באמצע חודש אוגוסט האחרון את בנה השני נח, אח קטן לבתה הבכורה אסיה מנישואיה לאסף זמיר. היום (חמישי) חודש אחרי הלידה המשמחת, שהגיעה לאחר טיפולי פוריות מאתגרים, היא הגיבה למחמאות שהיא מקבלת מצד עוקבות שלה באינסטגרם על כך שחזרה לגזרתה הקודמת שלפני ההריון. ורטהיימר הציגה בתמונה חושפנית באינסטגרם את הבטן שעוד נשארה, והבהירה כי ייקח לה עוד זמן רב עד שתשוב לפיגורה שבה התהדרה טרם הכניסה להריון השני.  

"תינוק חלומי וג'ינג'י": מאיה ורטהיימר ילדה אח לאסיה, צילום: מתוך אינסטגרם

"חשוב שתדעו, זה נראה כאילו ירדה הבטן. אתן מושלמות על ההרמות, אבל לא חזרתי לשום מידה שלי, וזה ממש ממש בסדר", הבהירה ורטהיימר לגולשות על רקע תמונה שלה עם אסיה מרגע פרטי בביתן.

כמה דקות לאחר מכן ורטהיימר המשיכה, והמציגה תמונות שלה לפני ההיריון וצילום מהשבוע האחרון. "זו אני בשיזוף בהתזה אצל אביבית ביום ראשון (נראית בחודש רביעי), וזו אני לפני ההיריון", כתבה. "וזה טבעי ברמות, וגם יש מצב שייקח לי שנה לחזור לעצמי ואני הבאתי חיים לעולם, אז אני כרגע מעריצה את הגוף שלי כמו שהוא", חתמה. 

מאיה מציגה בטן אחרי לידה, צילום: מתוך אינסטגרם

נושאים חמים