אלמז מנגיסטו וברנדון קורף צמודים!

מגישת החדשות והמיליארד האמריקאי-יהודי נצפו אמש (ד') בהשקת ספר הבישול החדש של מירי כהן. האם מדובר בפאוור קאפל החדש בביצה?

ברנדון קורף ואלמז מנגיסטו. צילום: אור גפן

אלמז מנגיסטו (31) היא אחת ממגישות החדשות האהובות על המסך וברנדון קורף (39) הוא איש עסקים אמריקאי, נצר לאחת המשפחות החזקות והעשירות בארה"ב, שרק לאחרונה מכר את מניותיו בתאגיד התקשורת הענק "פאראמונט" שבבעלות משפחתו תמורת שמונה מיליארד דולר. יחד השניים קורעים את תל אביב כבר תקופה ונצפו לא פעם ברחבי העיר. קורף נכנס לתודעה לאחר שניהל זוגיות במשך כשלוש שנים עם יעל שלביה. מאז, קורף חי על קו תל אביב-לוס אנג'לס ושמו נקשר בעבר עם שמן של נשים ישראליות שונות וצעירות. אמנם מקורבים לאלמז וברנדון טוענים שהם רק חברים טובים אבל אם לשפוט לפי התמונות - נראה שהשניים בהחלט נהנים זה בחברת זו. קורף ומנגיסטו הגיעו יחד להשקת ספר הבישול החדש של מירי כהן "מבשלת באהבה" שהתקיים בעזריאלי שרונה.

רק חברים טובים? ברנדון ואלמז, צילום: אור גפן
ברנדון ואלמז, צילום: אור גפן

 

בספר החדש כהן חולקת כ-91 מתכונים לצד סיפורים מחייה. כזכור, יציאת הספר לוותה במתיחות מול אושיית אוכל אחרת - רון יוחננוב, ששיחרר גם הוא ספר מתכונים, ממש כמה ימים לפני מירי.  אבל בניגוד למחלוקות שהתגלעו בין שני הבלוגרים בעבר, נראה כי לפחות כלפי חוץ, השניים מפרגנים אחד לשנייה. בתחילת השבוע מירי הגיעה להשקת הספר של יחוננוב, ואמש הוא כאמור הגיע להשקת הספר שלה. 

קולגות מפרגנים. מירי ורון, צילום: אור גפן

עוד הגיעו לחגוג את יציאת הספר של מירי: הבת אלין כמובן, יוגב מלכה וג'וליה שחר, שרון אדם, מעיין אשכנזי, יובל מעתוק, שרית פולק, נרקיס, מושיק גלאמין, מושיקו מור, אירה דולפין ועוד. 

מירי ואלין כהן, צילום: אור גפן
ג'וליה שחר ויוגב מלכה, צילום: אור גפן
שרון אדם, צילום: אור גפן
מעיין אשכנזי, צילום: אור גפן
שרית פולק, צילום: אור גפן
נרקיס, צילום: אור גפן
יובל מעתוק, צילום: אור גפן
מושיקו מור, צילום: אור גפן
אירה דולפין, צילום: אור גפן
מושיק גלאמין, צילום: אור גפן

נושאים חמים