אדל לבעלה: לא יבינו מה שיש בחדרי חדרים

כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת אדל בספלוב פרסמה ברכה חמה ואוהבת במיוחד לבעלה, לרגל יום הולדתו. "תודה שבחרת בי להיות אשתך לעוד מיליון שנים"

אדל בספלוב. צילום: ניר פקין

אדל בספלוב לא נתנה לשעה המאוחרת אמש (בלילה שבין רביעי לחמישי) לעכב את ברכת יום ההולדת שכתבה לבעלה ואבי שני ילדיה מצליח (מאץ') עבד. בפוסט שהקדישה לרגל המאורע בחשבונה באינסטגרם בספלוב יצאה מגדרה מאהבתה אל אביהם של שניה ילדיה שיה וליב, וגם שלחה עקיצה לכל מי שמבקר את הקשר שלהם.

"מזל טוב אהבת חיי שלי, אחד יחיד ומיוחד", כתבה בספלוב מתחת לשתי תמונות זוגיות שלה עם מאץ', כשבאחת מהן הונצחה נשיקה לוהטת. "האחד שלימד אותי מה זאת אהבה, משפחה. תודה שבזכותך למדתי מה הם החיים".

בספלוב גם התייחסה באופן מרומז לביקורת שמגיעה באופן תכוף על הקשר בינה לבין בן זוגה. "אף אחד לא יבין לעולם את מה שיש בינינו, מה שיש בחדרי חדרים. רק לומר תודה שבחרת בי להיות אשתך לעוד מיליון שנים יחד. זאת הברכה הראשונה שלי כשאני פוקחת את העיניים. מספר אחת שלי ושאף אחד לא יקח לך את התואר הזה לעולם, מלך שלי". מצליח השיב לבספלוב וכתב בתגובות לפוסט: "אוהב אותך, חיים שלי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

כזכור בספלוב ועבד השתתפו וזכו בעבר בתוכנית "זוג מנצח VIP". באחד הפרקים, במסגרת משימת הפוליגרף, נשאל מאץ' על ידי אדל האם בגד בה בשנתיים הראשונות לזוגיות שלהם, וזה השיב בחיוב והוסיף: "זה היה בין לבין". אדל לא הצליחה להסתיר את ההלם מהתשובה של עבד, ואמרה: "איזה בושות, אני בהלם".

אדל בספלוב ובעלה, צילום: משה בן שמחון

השבוע חשפה בספלוב כי עברה הפלה לפני שבועות אחדים. "נכנסתי להריון לפני מספר שבועות, ובסוף לא הצליח ועברתי הפלה", סיפרה. "הקדוש ברוך הוא נתן לי לעבור את זה בשלב מוקדם, במקום שחס ושלום הייתי מגלה אולי עובר לא בריא בשלב יותר מאוחר, ואז הייתי צריכה לעבור לידה שקטה. אז אני תמיד מסתכלת על הטוב, תמיד תמיד, וככה חיה".

נושאים חמים