מאפר העל מוכר את ביתו בסכום אסטרונומי

ירין שחף, אחד השמות המובילים בתעשיית הביוטי בישראל, מוכר את ביתו ביישוב היוקרתי שבמרכז הארץ ועובר לדבר האמיתי, לעיר הגדולה . מהו הסכום שהוא דורש עבורו?

מוכר את הבית. ירין שחף. צילום: ליאור טנדלר

עשרים שנה מחוץ לעיר הולדתו הספיקו למאפר ומנהל בית הספר לאיפור ירין שחף, והוא החליט בימים אלה לחזור עם אשתו נאווה ושתי בנותיו, לירי ועונג, לתל אביב. כדי לבצע את המעבר, שחף ימכור את הנכס בכפר שמריהו שבבעלותו, שהפך עם השנים ללוקיישן המועדף על ידי דוגמניות רבות וזכה אפילו לכינוי "בית הפודרה". לידי For Real הגיע כל המידע על בית הפאר הססגוני והסכום המטורף ששחף דורש עבורו.  

הבית המדובר, ששחף מציע למכירה, ממוקם ליד מסילת רכבת, אבל במרחק בטוח ממנה. הבית שקט, ושטוף אור טבעי. בסמוך לנכס יש מטע תפוזים ובנכס עצמו יש כמובן בריכת שחייה.

למרות שמדובר בבית בבנייה חדשה, שחף הצליח לייצר בו תחושה מדויקת של שילוב אקלקטי עם נגיעות וינטג', הודות לעיצוב הפנים וההלבשה.

הבית של שחף בכפר שמריהו, צילום: מיכה קיזנר

כמו בהפקות האופנה שלו, גם בביתו ביקש שחף להשתמש ברקעים ניטרליים, שמעליהם הוסיף פריטים עם אמירה. כך, הרצפה עם אריחי שיש ענקיים בגוון אפרפר, הקירות והתקרה נצמדים לקו ניטרלי, לצד קיר ירוק זית בגוון יחסית בהיר ולצידו קיר שנצבע בשחור פחם. על הרקע זה קיבץ ושילב מיקס מעניין של רהיטי נוחות מודרניים, לצד ריהוט עתיק וססגוני.

צמוד לחלל המרכזי נבנה לאחרונה גן אוכל מקורה, אשר נושק לשפת הבריכה. המבנה שובץ בחלונות גדולים, שמכניסים פנימה את הטבע. המקום שטוף האור מחבר בין הפנים והחוץ, ומשמש כמקום אירוח סביב שולחן. מהחלונות נשקף גן עצים עם פרחים צהובים יפיפיים וזהו גם האזור בבית ששחף אוהב במיוחד.

גן האוכל המקורה, צילום: מיכה קיזנר

לא לחינם זכה הבית לתואר "בית הפודרה". כמה מגווני הקירות כאילו נלקחו מפלטה יוקרתית של צבעי האיפור. כדי לייצר עניין בחלל, ונבנה פטיו בצורה גיאומטרית בכניסה לחדרי השינה.

על הקירות שחף מרבה לתלות מראות בעלות מסגרות מעניינות עם מסגרות בסגנון וינטג'. בחלל המרכזי מוצב ארון תצוגה מינימליסטי שבו ספרי אומנות לצד אגרטלים עתיקים.

ספריית הטלוויזיה המשלבת ספרי אומנות ופרטי אומנות, צילום: מיכה קיזנר

בבחירת התמונות שעל הקירות, ניכרת העדפה ברורה של יצירות אמנים שהם גם חברים טובים של שחף ורעייתו.

אז כמה יעלה לכם כל התענוג הזה? אם בא לכם להתפנק בוילה רומנטית עם בריכה, מטע תפוזים וחיכוך עם העשירון העליון, תאלצו להיפרד מלא פחות מ-20 מיליון שקלים.

נושאים חמים