דנה זרמון בתחתונים וחזייה: "רציתי להסתתר"

כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת העלתה סרטונים שלה בהלבשה תחתונה ושיתפה בחששות שהתלוו לצילומים. "הבטן עוד לא לגמרי במקום, המכנסיים לא נסגרים"

דנה זרמון . צילום: מתוך אינסטגרם

קצת יותר מארבעה חודשים אחרי שילדה את בתה השנייה, דנה זרמון פרסמה אמש (שני) בחשבון האינסטגרם שלה סדרת סטוריז שלה בתחתונים וחזייה, מתוך צילומים לקמפיין. על רקע אחד הסרטונים שלה בלבוש אינטימי, היא פתחה את הלב וסיפרה על תחושת הבושה שהתלוותה לצילומים, על הבטן שעוד לא חזרה למראה שלפני, ועל ההחלטה לעשות את זה למרות הכל.

"היו רגעים שרציתי להסתתר, היו רגעים שחשבתי אם זה נכון מהזווית הזאת, ויום לפני חששתי לאכול פחמימות", חלקה באומץ דנה זרמון על רקע קטע וידאו שלה בתחתונים וחזייה. "אבל ברגע שהחלטתי שזה מה שאני רוצה, וזה מה שנכון לי, גם הרגעים הקטנים של חוסר הביטחון לא הפריעו לי. הם היו שם, לצד רגעים מעצימים, לצד רגעים גדולים מהחיים", הדגישה.

הסטורי החשוף של זרמון, צילום: מתוך אינסטגרם

רגע לפני סיום היא הודתה שעדיין לא חזרה לעצמה מבחינת הגזרה, אך באותה נשימה הבהירה כי העניין לא יעצור בעדה מלהתקדם. "אין שום סיכוי שבגלל שהבטן עוד לא לגמרי במקום, והמכנסיים של לפני לא נסגרים, אין סיכוי שזה יעכב אותי, יעצור אותי או יגרום לי להסתתר ולעכב את החלום והעבודה הקשה שלי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon)

בסטורי אחר שלחה מסר מעצים לנשים הרבות שנחשפות לתכנים שלה. "אתן חזקות, אתן יפות, אתן פצצות", כתבה. "והגבר או האישה שיראו אתכן מורידות את החולצה יתעלפו במקום. לא בגלל החזייה, בזכותכן".

נושאים חמים