קרן פלס: "נתניהו מחרב את המדינה"

הזמרת והיוצרת פתחה את הטלוויזיה והתעדכנה על פיטוריו הצפויים של שר הביטחון. "מדברת עם אלוהי, מתפללת לנס"

לא חוסכת בביקורת. קרן פלס ונתניהו. צילום: קוקו, מתוך סרטון היציאה למלחמה

קרן פלס צפתה הערב (שני) במהדורת החדשות והתעדכנה על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לפטר בקרוב את שר הביטחון יואב גלנט. בסטורי תגובה נוקב שכתבה באינסטגרם היא הטיחה מילים קשות בממשלה ובראש הממשלה, כששיתפה בקושי ובתסכול שלה מההדחה הקרבה. 

"הילדים לא בבית היום. אני אף פעם לא פותחת חדשות כשהם פה ובכלל, מאז שנולדו", כתבה פלס על רקע תמונת מצב שלה בביתה הפרטי. "פתחתי טלוויזיה ברגע שנכנסתי הביתה. חשבתי שאנגן לכם הערב והצוואר התפוס ישתחרר, כמו גם השריר הזה בלב. החדשות תפסו את כל הוויתי וטלטלו כמו סמרטוט. מאז אני שוכבת על הגב ומדברת עם אלוהי, מתפללת שיעשה איזה נס".

פלס תקפה את קברניטי המדינה ואת נתניהו. "הממשלה שלנו מזעזעת. ראש הממשלה שלנו מחרב את המדינה שטובי בנינו ובנותינו מסרו נפשם במאבק על קיומה. תמיד חיינו במאבק, אבל היו לנו חיים. היום כולנו בני ערובה. קל יותר להיות שבוי על ספה מול הטלוויזיה, החטופים נמקים במנהרות". 

הסטורי של פלס, צילום: מתוך אינסטגרם

בהמשך התייחסה באופן ישיר לפיטוריו הצפויים של השר גלנט. "אחיות ואחים שלנו, שר הביטחון שהוא היחיד שפועל איכשהו למען השבתם (של החטופים) והשבת חיינו לאיזשהו סוג של שקט סביר, עומר בפני הדחה וזאת לא תוכנית ריאליטי. מה עוד אפשר לעשות? יוצאים פה המונים לרחובות. המשטרה יצאה משליטה וחלוקת עלונים להשבת החטופים מזכה נשים חפות מכל פשע במעצר מול ילדם בן התשע. מה? זה לא שמאל או ימין פה, אל תאמינו לשקרים ולסיסמאות. זה מאבק של כולנו יחד על עצם קיומנו פה, ביחד. אולי מחר נשיר שירים".

נושאים חמים