שוקינג: אביבית בר זוהר חושבת לעזוב

מסתבר שחלומם של לא מעט ישראלים, הוא ממש לא החלום של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים. אמש היא הביעה את רצונה לעזוב את שכונת היוקרה פארק צמרת. "אנשים משעממים"

לאביבית נמאס מפארק צמרת

אביבית בר זוהר פתחה אמש (ראשון) את המצלמה בזמן ששוטטה במתחם המגדלים בפארק צמרת בתל אביב, מקום מגוריה בשנה האחרונה, ושיתפה בחוסר שביעות רצונה מהמקום. בסטורי שהעלתה לחשבונה באינסטגרם היא הסבירה למה היא רוצה לעזוב את דירת החלומות שלה.

על גבי קטע הווידאו עם הכותרת "איזה משעמם פה", אמרה בר זוהר: "לא המבוגרים פה, איך שהם מסתכלים עליי כשהם הולכים פה ברחוב, בשכונה שלי, זה פיפי. בוחנים, בודקים. האמת שאני גרה במקום מאוד יפה, פסטורלי, קצת משעמם, קצת אנשים משעמים פה", חלקה בתחושות.

אביבית בר זוהר, צילום: באדיבות אביבית

בהמשך הסבירה מדוע היא לא מרוצה מהלוקיישן הנוכחי. "לא יודעת, אני צריכה יותר אקשן. אני מרגישה שאני צריכה יותר אקשן בחיי. השכונה הזאת משעממת אותי. אני פה כבר שנה, אני חושבת על להחליף שכונה. די, אותם פרצופים, אותו בית קפה, אותו קפה, אותו משקה ירוק בבוקר. אני צריכה קצת ספייסי".

בתחילת החודש עדכנה בר זוהר בשינוי אחר שהיא כבר נמצאת בשיאו, והכריזה על מהפך בגזרה בעשרה ימים בלבד. "בתהליך הזה אני לא אוכלת סוכר ופחמימות ואני על חלבונים ומיצים ירוקים", פרטה. "אני אעדכן אתכם בדיוק כמה ירדתי במשקל, אחוזי שומן והכל, ואם זה וואו, וקודם כל זה וואו. אני מרגישה את הבטן שלי מצטמצמת ואת הידיים והרגליים, אבל כשאני אדע בדיוק כמה אני אעדכן אתכם ואז נכנס ביחד לתהליך. תמשיכו איתי".

 

נושאים חמים