אילנית לוי בדמעות: "מה קרה לי כאימא?"

מגישת הטלוויזיה פתחה את הלב בפוסט אמיץ לכבוד יום הולדתה של בתה אלין. "הנשמה שלי עצובה ומבולבלת וזה מפחיד נורא"

אילנית לוי. צילום: מאיר פרטוש

אילנית לוי פרסמה אמש (מוצ"ש) פוסט אישי ואינטימי לבתה אלין גולן שחוגגת יום הולדת 18. בכאב ודמעות היא ביקשה מיורשת העצר סליחה ושיתפה בקושי שלה להכיל ולהתנהל כדמות אימהית במצבי משבר.

"ילדה טהורה שלי, היום לפני 18 שנה קיבלתי את הנס המיוחד שלי! אותך", כתבה לוי. "אני יומיים מנסה לכתוב לך ברכה ומפחדת, כי לא יוצאות לי מילים.אז הכרחתי את עצמי פשוט לשבת ולכתוב, הזמן אזל השבת כבר נכנסה והיום הולדת נגמר. ותוך כדי שאני כותבת ומוחקת אני מבינה שאולי זה כל כך קשה לי הפעם כי בעצם אני מכריחה את עצמי להסתכל בתוכי, מה קרה לי כאימא, כאדם, בשנה הזאת. והנשמה שלי עכשיו עצובה ומבולבלת וזה מפחיד אותי נורא".

אלין גולן, צילום: צילום: דורין בר

בהמשך לוי התנצלה. "תמיד שאני מברכת אותך, המילה השולטת היא תודה ומה שעולה לי עכשיו כל הזמן בראש ועל הדף אלו מילות סליחה. סליחה ילדה שלי, סליחה שלא הצלחתי למנוע ממך להרגיש את העצב העמוק בנשמה, סליחה שלא הצלחתי לעצור לך את הדמעות ולהגיד לך בלב שלם שהכל יהיה בסדר, סליחה שלא יכולתי לשמור עלייך מפניו של הרוע בעולם, סליחה שנאלמתי דום מול בכייך ולא הייתי לך לכתף איתנה לבכות עליה, אלא את היית לי, סליחה שלא הצלחתי למצוא למענך את הטוב בכל דבר רע שקרה, זה היה לי כל כך פשוט פעם, למרות שהחיים אתגרו אותנו לא מעט".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ilanit Levi Sade (@ilanitlevi_sade)

"סליחה שלא הצלחתי להאיר לך את חצי הכוס המלאה כמו שאת רגילה, סליחה שלא הצלחתי לתת לך צידה לדרך הזאת, אני עדיין מנסה לאסוף אותה, סליחה שלא התעסקת ב'שטויות' של גיל 18, סליחה שבגילך הכל כך צעיר הכרת אנשים שכבר לא יחזרו, סליחה שהיו ימים שאני זאת שהייתי צריכה להתערסל בתוכך כדי להרגיש מקום בטוח".

רגע לפני שחתמה את הפוסט המרגש, לוי הבטיחה לגונן. "כותבת לך וכמובן שהדמעות מציפות את כולי. עופי גוזל יפה שלי, אני מבטיחה לך לעשות הכל כדי לטפל בנשרים, ולעשות לך עולם יפה יותר וכואב פחות".

נושאים חמים