אייל גולן והמטפלת מתקרבים

אחרי שהקדיש לה שיר, אייל גולן ממשיך לפרגן למטפלת שגרושתו פיטרה, ומצטלם איתה לסטורי שלו יחד עם שני ילדיו

אייל גולן . צילום: משה שי

אייל גולן הקדיש ביום שלישי האחרון במהלך הופעתו שיר למאיה זיו, המטפלת של ילדיו מיאל ורון שכזכור פוטרה על ידי גרושתו דניאל גרינברג. היום (שישי) הזמר המשיך באותו קו, והצטלם לסטורי באינסטגרם יחד עם זיו ושני יורשי העצר הקטנטנים.

"שבת שלום" בירך גולן בסטורי שלו על רקע תמונה שלו בחיוך רחב עם זיו, מיאל ורון. הצילום מגיע אחרי שכאמור, השבוע, הקדיש גולן שיר לזיו. "את השיר הבא אני מקדיש למאיה, הבייביסיטר של הילדים שלי, שכל כך אוהבת אותם", אמר רגע לפני ששר לה את "אהבה של ילדים". 

אייל ומאיה, צילום: מתוך אינסטגרם

ומה דניאל עושה? נספר לכם שברגעים אלה ממש היא מבלה בעיר האורות פריז עם בן זוגה המיליונר היהודי ריצ'רד אורלינסקי.

דניאל בפריז, צילום: מתוך אינסטגרם

נזכיר כי אמש (חמישי) אחרי לא מעט טיזרים ורמזים, גרינברג סיפרה בהרחבה את הצד שלה בפרשת פיטוריה של זיו. "לא קיבלתי את הדיווחים שהייתי צריכה לקבל, את הדיווחים לגבי הילדים, דיווחים חשובים, שקשורים לביטחון שלהם. זה קרה פעם אחת כשהייתי בטיסת עבודה, הילדים עברו איזושהי תאונת דרכים, לא תחת המשמרת שלי, והרגיש בנוח להסתיר את זה ממני כי אולי לא צריך להטריד אותי, כי אולי לא צריך להדליק אותי, לא יודעת המה סיבה לכך. פשוט לא עדכנו אותי בדבר כל כך חשוב, שזה בעצם שהילדים שלי עברו משהו שאולי אני כאימא צריכה לדבר איתם ולהעלות להם את המודעות".

בהמשך חלקה בדרך שבה נחשפה למידע שהוסתר ממנה לדבריה, ושיתפה כי רון קפץ לבריכה ללא מצופים. "עצוב היה לגלות את זה אחרי שבוע כשכבר חזרתי, לגלות את זה מילד בן שלוש שבא ומספר לי הכל ואני פשוט מאמתת את זה. אז וואלה לא נעים, לא כיף לדעת שמסתירים ממך משהו שהוא באמת חשוב לגבי הילדים שלך. זה לא שמיאל החליקה והשתפשפה לה הברך. יש פה משהו מעבר. זה פגע בסמכות שלי כאימא. אני חושבת שכל אחת מכן במידה ועכשיו הילדים שלכן לא היו איתכם והיה מצב שאחד הילדים שלכן קופץ לבריכה ללא מצופים ויש איזשהו רגע שהילד שלך באיזשהו פחד או סכנה - כן הייתן רוצות לדעת על מקרה כזה. זה לא אומר שאין צורך לשתף את האימא של הילדים".

לאחר מכן המשיכה לפרט על הסיבות להתנהלות מול זיו. "עכשיו תגידו למה לשלוח מכתב מעורך דין להוריד את התמונות (המשותפות של מאיה עם ילדיה של גרינברג). לי איפשהו הרגיש שמשהו התבלבל שם. הרגשתי שמשהו לוקח את תשומת הלב מהשמירה על הילדים שלי לטובת פרסומים כאלה ואחרים בסטורי, באינסטגרם, לטובת העלאת עוקבים, אני לא יודעת מה. ולכן בחרתי שכאשר הילדים שלי לא איתי, לפחות הם בידיים שאני יודעת שאין התעסקות אחרת חוץ מלדאוג להם ולהיות אלף עיניים עליהם, אז זאת הייתה הבחירה שלי".  

נושאים חמים