"אף פעם לא אבין מה עובר לנשים בראש"

מאיה קיי וטל מורד, אקסים והכוכבים של "רוקדים עם כוכבים", בצילומים צמודים לרנואר וטוונטי פוור סבן. משבר חדש במשולש מאיה-טל-רומי פרנקל? צפו!

קמפיין גינס בכיכובו של טל מורד למותג האופנה רנואר / הקולקציה החדשה של טוונטי פור סבן בעיצובה של מאיה קי. צילום: אינסטגרם

מותגי האופנה ״טוונטי פור סבן״ ו"רנואר" ערכו היום צילומים עם הפרזנטורים מאיה קיי וטל מורד, שבמקרה הם אקסים, וממש במקרה הם גם התחרו זו נגד זה ב״רוקדים עם כוכבים״.

היום מאיה השיקה קולקציה בעיצובה עבור "טוונטי פור סבן", ואילו מורד יוביל את קמפיין מכנסי הג'ינס למותג "רנואר". כל צוות סיקור שהגיע, קיבל את השניים יחד: בשני ראיונות נפרדים בלוקיישנים סמוכים זה לזה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @forreal_celebs


בראיונות עם השניים דיברנו על הקשר המורכב בין סנה סוקול למאיה ("לעולם לא אבין מה הולך בראש של נשים", אומר מורד בהקשר הזה), ועל המשבר שנוצר במשולש מאיה-טל-רומי פרנקל, שנחשף כאן לראשונה

הרומן הסודי של טל ורומי נחשף, ואת שמעת על זה והסרת את העוקב ממנה.

מאיה: "אלו לא היו הסיבות. אני חושבת שכל בן אדם יכול לנקות מעצמו אנרגיה שהוא לא כזה רוצה בסביבתו, וגם זה לא כזה ביג דיל. אני מאוד מתרכזת בעצמי. עברתי חוויה לא פשוטה זה היה מאוד קשוח. חלק מההתקדמות שלי זה להתרכז בעבודה שלי. יש להם המון דברים חדשים ומרגשים שאת הכוחות שיש לי - אני מעדיפה להשקיע שם ולא בדברים שהם בזבוז זמן".

אבל כן הקדשת זמן להסיר את העוקב לרומי.

מאיה: "זמן? אני פשוט מתרכזת בעצמי בעיקר. יש דברים שהם מעבר. אני לא יורדת לפסים כאלה אישיים בחוץ. זה לא האופי שלי ולא הקטע שלי". 

זה נגע לך אבל כשהבנת שמתקיים רומן בין טל ורומי במסדרונות?

"לא, מתרגלים. זה לא פעם ראשונה שזה קורה בתעשייה הזו".

מאיה קיי בקמפיין לטוונטי פור סבן, צילום: עדי שנפיק

טל, הרומן הסודי שלך עם רומי נחשף. היה או לא היה?

"אני יכול להגיד שאני רואה את מה שקורה ברשתות בימים אחרונים על הסיפור עם רומי. אני לא בן אדם שמיתמם או בא להעביר נושאים, אבל להיכנס לי לנעליים בצורה כבדה ולהתעסק בדבר הזה מרגיש לי מאוד שולי. בתקופה האחרונה, זה ביחד עם החטופים שנרצחו בשבוע שעבר הכל כזה צף לי. זה היה לי נורא כבד רגשית. למה מתעסקים בזה? למה השם שלי צריך להופיע בתוך הדבר הקטנוני הזה, בכל המשולש הזה? דברים ששלי ישארו שלי תמיד. אני יודע שזה חלק מהעבודה שלי לחשוף את הדברים האלה, אבל עם מי אני הולך לישון בלילה? עם מי אני הולך לעשות פיפי בלילה? זה שלי".

יש את הסיטואציה גם עם ברק, האקס של רומי וחבר קרוב שלך, שהתאכזב כששמע על הקשר ביניכם.

"כל הסיפור הזה לא מגניב. מה שקורה ביני לבין ברק, זה ביני לבינו. גם אם יש חילוקי דעות וחברות שהיא אמיתית. זה שלנו ואנחנו נפתור את הדברים האלו בנינו. כל מה שקרה יצא משליטה".

הרומן קרה במהלך הצילומים ונחשף בסיום העונה. אתה עכשיו קצת חי את כל הסיפור מחדש.

"זה לחיות את כל הסיפור מחדש, אבל אני לא חי את הסיפור הזה, כי זה לא באמת מעניין אותי. כל הדיבורים? זה קורה וזה חלק מהדבר הזה. אבל אני לא נותן לזה במה, כי אני יודע מה נכון ומה לא נכון. אני טל, רווק מעל שנה, ואני יכול לעשות מה שבא לי. אני יכול לישון עם מי שבא לי ולשלוח הודעה למי שבא לי. כרגע אני אדון לעצמי. כשאני אהיה בזוגיות, כולם ידעו שאני בזוגיות".

טל מורד בקמפיין לרנואר, צילום: עדי שנפיק

הסיפור הזה מסביר גם את התמונה שרצה ברשת בשעות האחרונות, בה נראים השניים עם אותו הכלב, וגרמה למעריצות ברשת לשאול שאלות שעושות טוב ליחסי הציבור.

נושאים קשורים