ספיר בורגיל: "מה עשיתי לעצמי?"

כוכבת "האח הגדול" סיפרה באומץ על הפרעה שממנה היא סובלת, שגורמת לה לפצוע את עצמה. "זה מזעזע, אברהם כועס עליי"

ספיר מזועזעת מהנזק

ספיר בורגיל פתחה היום (חמישי) את המצלמה ושיתפה בנזק שגרמה לעצמה במו ידיה, כשחפרה בפניה וגרמה לפצעים גדולים באזור. בשני סטוריז שפרסמה בחשבונה באינסטגרם היא חשפה את הנגעים, שיתפה בכעס הגדול שיש לבעלה אברהם אקלום עליה בנושא, וגם העבירה מסר חשוב.

"אני חושבת שאני צריכה איש מקצוע. אני פוצעת את עצמי בפנים, וזה כבר לא מצחיק. עוד מישהי עם הפרעה כמו שלי? זה לא לפוצץ חצ'קונים, זה לקחת מחט ולפור ולחפור", התוודתה בורגיל במילים הכתובות שצרפה לסרטון.

"אז אתם יודעים שיש לי הפרעה, ואני אוהבת לחטט לעצמי בפנים, אז הנה עוד דרך להראות לכם מה לא עושים", אמרה בורגיל. "אברהם קם עליי עצבני, ובצדק. תראו מה עשיתי לעצמי בפנים. לא, זה כבר השיא. ניפחתי אותם, זה כבר לא 'חיטטתי בפצעון'. תראו מה עשיתי. עשיתי לעצמי... כאילו אני אחרי עקירה של השן".

ספיר מציגה את הנזק שגרמה לעצמה, צילום: מתוך אינסטגרם

בהמשך חלקה גם בכעס עצמי. "אני נושמת, אבל אני ממש עצבנית וכועסת על עצמי, לא בצחוקים בכלל. בגלל זה גם לא הראיתי לכם את עצמי עד עכשיו. אבל גם אם עושים טעויות, צריך לשתף. בנות יקרות, לא לגעת בפנים. יש לי עוד פרצוף עכשיו, אימא, מה עשיתי.

בסטורי נוסף היא עדכנה איך זה הרגיש לצפות בסטורי הקודם שבו חשפה את הנזק. "אני חייבת להיות כנה ולהגיד שצפיתי בסרטון וזה מזעזע מה שעשיתי לעצמי בפנים, אני אפילו מתביישת קצת להראות את הפנים. אברהם, אתה ממש כועס עליי? הוא ממש עצבני. בצדק. תראו מה עשיתי, זה לא שפוי, זה לא שפוי. טוב, שמתי עכשיו משחת פלא, ואני אעדכן", הבטיחה. 

זמן לא רב לאחר מכן, בורגיל אכן עדכנה. "תודה על כל ההודעות בפרטי, שמתי משחה, עוד מעט נראה רופא, כנראה שעשיתי לעצמי זיהום. מדהים, ספיר", כתבה בסטורי נוסף על רקע תמונה שלה עם התכשיר שמרחה. "כועסת על עצמי, וקצת בכיתי גם אם להיות כנה. מה עשיתי?".

דחף לא נשלט. ספיר בורגיל, צילום: מתוך אינסטגרם

באותו סטורי בורגיל גם הודתה שהדחף לפצוע את עצמה בלתי נשלט וחזרה על כך שהיא ככל הנראה זקוקה לעזרה מקצועית. "לגבי השאלה איך אני עושה את זה לעצמי ולמה אני לא מפסיקה לחטט אם אני יודעת שזה מה שיהיה – אז קודם כל זה לא נשלט, ואם אין מישהו שתופס אותי על חם, אני לא עוצרת. אני לוקחת מעט או פינצטה ולא מפסיקה לנסות להוציא שערות דמיוניות, שחורים שלא קיימים. קיבלתי לא מעט הודעות שיכול להיות שזה יושב על משהו פנימי. נראה שזה כבר מתבקש לברר עם איש מקצוע".

 

עוד ספיר ואברהם, שניר ושי