דניאל גרינברג פותחת על אייל גולן

הדוגמנית והאקסית התייחסה למחווה שערך גולן למטפלת של ילדיהם אותה פיטרה, ושיתפה לראשונה בסרטון שלה עם הגבר החדש בחייה

דניאל מתייחסת לגולן ומשתפת עם אורלינסקי

לפני זמן קצר סיפרנו לכם שדניאל גרינברג תטוס בקרוב לחופשת חג בפריז, שם תבלה עם בן זוגה החדש המיליונר היהודי ריצ'רד אורלינסקי, וכעת (חמישי) מגיע סטורי של גרינברג שבו היא מתייחסת למחווה שערך האקס הזמר אייל גולן למאיה זיו, הבייביסטר של מיאל ורון שאותה כזכור פיטרה. מיד אחרי ההתייחסות שלה לגולן, היא שיתפה בסרטון קצר ואוהב עם אורלינסקי.

"קיבלתי הודעות של 'מה? למה הן עושות את זה?' גם הודעות על אבא של הילדים שלי, גם הודעות על אחותי, גם הודעות על הבייביסיטר", סיפרה גרינברג ומיד הרחיבה על האקס גולן. "בין לבין קיבלתי גם ריקושטים של 'מה, את מקנאת? הוא העלה אותה לבמה, את פיטרת אותה'. אז לא, יפות שלי. זה הזמן וזו הבמה להגיד לכן שאני ממש ממש ממש לא מתעסקת כבר באב ילדיי. הוא פחות רלבנטי לי בחיים, אני נמצאת היום בזוגיות, זוגיות מדהימה, מיוחדת, זוגיות אמיתית שמעצימה אותי, שגורמת לי לנחת ולשקט ובאמת לגדול ולצמוח ולבנות את עצמי. אז אני חושבת שאין דבר מבורך מזה, והדבר האחרון שאני אתעסק בו הוא להרוס לעצמי את הדבר הטוב הזה. אז לגבי קיסריה, הופעות, במה, עניינים – לא רלבנטי, מחוץ לחיי, פחות מתעסקת".

כאמור, מיד אחרי הסטורי, העלתה גרינברג בפעם הראשונה סרטון יחד עם אורלינסקי, מתוך החופשה הקודמת המשותפת באוגוסט האחרון. בתיעוד הקצר נראה אורלינסקי כשהוא מחזיק בידו ונושק לרון הקטן, כשעל גרינברג חיוך רחב מאוזן לאוזן.

אובססיית דניאל גרינברג