גל מלכה ילדה בת בכורה

השחקנית הפכה לאימא בפעם הראשונה כשילדה את בתה הבכורה. בפוסט נרגש באינסטגרם היא גם שיתפה בשם הנבחר

גל מלכה. צילום: יח"צ

מזל טוב: כוכבת "המפקדת" ו"גוף שלישי" גל מלכה ילדה היום (שני) את בתה הבכורה מנישואיה לבן. על הלידה המשמחת היא בישרה באינסטגרם, ועל הדרך גם חשפה את השם הנבחר ליורשת העצר. 

לפני מספר דקות מלכה חלקה תמונה מהרגע המרגש של הולדת בתה וכתבה: "'אל אשר תלכי אלך, ובאשר תליני אלין; עמך עמי, ואלקיך אלקי'. ברוכה הבאה לעולם רוּת שלי, שמך הקדוש נושא עמו משמעות עמוקה - של נאמנות, אהבה ומחויבות רוחנית. כמו רוּת המואביה, את מביאה עמך ברכה והשראה. אני מתרגשת להכיר אותך ולראות איך תפרחי ותגדלי, מחוברת לשורשים המשפחתיים והרוחניים שלך. יְהִי רָצוֹן שתמצאי את דרכך בעולם מתוך אמונה, חמלה וחיבור לאלוקים. אבא ואימא אוהבים אותך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

לפני כארבעה חודשים פרסמה מלכה פוסט שבו שיתפה על ההריון. "לפני שנתיים צילמנו את הסדרה וכעת אני בהיריון הראשון שלי עם בתי הבכורה. אני מתקרבת אט אט למושג הגדול ביותר שנקרא אימא", כתבה. "היום יותר מתמיד אני מעריכה ומעריצה את כל הנשים החד הוריות, על כל גווניהן שמייצגות את היכולות הנפשיות והפיזיות אל מול מציאות החיים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

קודם לכן, בחודש אפריל היא חשפה את הריונה בסרטון מתוק ומשעשע שהעלתה לרשת החברתית שבו שילבה את דמות הפונדקאית שגילמה בסדרה "גוף שלישי". "עכשיו זה אמיתי" הכריזה מלכה לעיני 139 אלף עוקביה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Gal Malka (@galmalka)

נושאים חמים