"תתפוצצו": פאולה רוזנברג הותקפה

מגישת הטלוויזיה בעבר תיעדה את עצמה לאחר תקרית שחוותה בתל אביב כששני נוסעים שעברו לידה ניסו להקניט אותה. איך היא בחרה להגיב להם?

פאולה רוזנברג. צילום: אריק סולטן

פאולה רוזנברג, שהעתיקה את מגוריה לקפריסין יחד עם בעלה ליאון והבנות, הגיעה לביקור בישראל, והשתתפה בהפגנה אמש (רביעי) למען שחרור החטופים. כשצעדה חזרה לביתה היא נתקלה בשני גברים על אופנוע, שניסו להציק לה בזמן שהמתינה לרמזור ירוק במעבר החציה, וסימנו אותה כמתנגדת לראש הממשלה נתניהו, משום שלבשה חולצה שקוראת לשחרור השבויים.

"יש לתופעה הזאת שם, למה שקרה לי אתמול בערב", אמרה רוזנברג בסרטון שהעלתה כפוסט לאינסטגרם שלה. "אני בדיוק חוצה פה את הכביש בשקט, היה רמזור אדום, נעמדתי. נעמד אופנוע עם שני חבר'ה עליו. אני בטלפון מחכה. ואז אחד מהם צועק לי 'תאמיני לי, ביבי זה מלך העולם. אין מלבדו'. אמרתי לו 'וואלה, אין ולא יהיה'. הוא אמר 'אין עליו, הוא המלך שלנו'. אמרתי לו 'סבבה, יאללה, בכיף שלך'".

פאולה רוזנברג, צילום: אור גפן

בהמשך סיפרה על ההסלמה בשיחה. "כנראה חיפש תגרה ולא מצא, ואז הוא אומר לי 'תתפוצצו, הוא יישאר'. אמרתי לו 'מה קשור תתפוצצו? איך אתה יודע שאני נגדו?'. הוא אמר לי 'החולצה שלך'. יש לי חולצה שאומרת שצריך להחזיר את החטופים. כלומר, מבחינתו של הבחור על האופנוע מי שאומר שצריך להחזיר את החטופים זה משהו אישי נגד ביבי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by 𝙿𝚊𝚞𝚕𝚊 𝚁𝚘𝚜𝚎𝚗𝚋𝚎𝚛𝚐 (@paularosenberg)

"מאוד מעניין הסיפור הזה", סיכמה רוזנברג. "מעניין, שלא לומר מאוד עצוב, הסיפור הזה. כלומר, איכשהו, מכונת הרעל הצליחה ליצור תודעה שמי שנלחם למען החטופים עושה את זה בתור 'דווקא' לביבי. לרצות להציל נשמות של בני אדם זה דווקא למנהיג, זה נגד המנהיג. וואו, יש לזה שם, קוראים לזה שטיפת מוח".