עוד פרטים על משבר המטפלת

הסאגה ממשיכה. מי גרם למשבר בין דניאל גרינברג למטפלת מאיה זיו? מי חסמה את מי באינסטגרם? ותיעוד מהופעת הבכורה של המטפלת על הבמה בקיסריה

אייל גולן, הילדים והמטפלת

אחרי שדיווחנו כאן הבוקר על כך שדניאל גרינברג פיטרה את המטפלת מאיה זיו, מגיעים עכשיו פרטים נוספים על הפרשה. בסביבת השתיים מספרים כי הן היו בקשר קרוב ותומך עד לשבוע שעבר, ושגרינברג אף רכשה עבורה סנדלים של מותג העל ״דיור״.

לפי גורם המעורה בפרטים, היחסים בין השתיים החלו להתערער בעקבות מקרה שקשור בילדים ובאייל. ״אתה יכול לאהוב את דניאל או לא, זה לא משנה, אבל יש דבר אחד שאף אחד לא יכול לערער עליו, וזה הדאגה שלה לילדים שלה״, מספר מקורב. ״במקרה הזה מאיה פשוט הסתירה ממנה דברים מאוד משמעותיים שקרו עם הילדים בזמן שלא היו איתה, והיא גילתה את זה במקרה. אחרי שהיא גילתה היא החליטה לעשות לזה סוף, שברה את הכלים ובצדק״.



בנוסף, כנהוג היום במצבי סכסוך, גרינברג חסמה את זיו באינסטגרם. מקורבים לזיו סיפרו כי היא קיבלה קשה את הפיטורים ומתנחמת בכך שתמשיך בחצי משרה אצל אבי הילדים, אייל גולן.



במקביל, היחסים של זיו עם גולן נשארו טובים. רק בשבוע שעבר, זיו עלתה לבמה יחד עם הילדים של גולן במהלך הופעתו של הזמר בקיסריה, וגם העלתה סטורי כשהיא במסאז׳ בקיסריה, שם גולן מתגורר ומופיע בימים אלה.

מי שבחרה לפרגן לזיו דווקא היום, היתה אחת האימהות שזיו טיפלה בילדיה. "חלום של כל אימא ילדה כמוך. את אהבת חיי, הלב שלי, האור שלי, החיים שלי, ואין לך מתחרות", כתבה ספיר לוגסי בסטורי שלה, על רקע תמונה שלה עם בנה.

לוגסי גם שחררה עקיצה כשבחרה לשבץ ברקע של הסטורי את השיר של אייל גולן "אהבת חיי".

לא קנתה ולא נעליים

הנושא עלה לדיון גם בסשא, קבוצת הנשים הישראלית הגדולה בפייסבוק, ושם מאיה הגיבה בעצמה: ״היא לא קנתה לי נעליים, אבל בסדר״.

מאיה זיו ודניאל גרינברג סירבו להגיב לידיעה.