דני ובן-אל מחליפים עקיצות

מחליפים מסרים באינסטגרם: הסטייליסטית דני לוי העלתה אתמול שני משפטים רווי סרקזם לסטורי שלה ברשת החברתית. שעות לאחר מכן בן-אל תבורי לא נשאר חייב ועקץ בחזרה

דני לוי ובן-אל תבורי בימים טובים יותר. צילום: אינסטגרם. צילום: אינסטגרם

נראה שהפרידה המכוערת של בן-אל תבורי ודני לוי ממשיכה בכל הכוח. ימים ספורים אחרי שהתפרסמו ההתכתבויות הדרמטיות של לוי, בהן היא מאשימה את בן-אל באלימות כלפיה במהלך שיחה בנוגע לבעלות הכלבה המשותפת, השניים החליפו אתמול והיום (שני) מסרים עוקצניים באינסטגרם.

"להיות דרמטי בגיל כזה, זה מביך"

"להיות דרמטי בגיל כזה, זה מביך. לך תתעסק בלמצוא שלווה ולהשיג קצת כסף", כתבה לוי וצרפה אימוג'יז של כף יד ומוח. למרות שכתבה את הדברים מבלי לתייג או לציין שם כלשהו, שעות לאחר מכן, בן-אל הגיב לכאורה לדני בדרכו, והעלה סטורי על רקע שחור, עם אימוג'י של יונה עם עלה של זית והוסיף: "תפסיקי להיות אובססיבית".

הסטורי של דני,
התשובה של בן-אל, צילום: מתוך אינסטגרם

טענות לאלימות

בשבוע שעבר מדינה שלמה סערה בעקבות פרסום ההתכתבויות בין לוי לבין מנהלו של בן-אל, אופק כהן, בנוגע לבעלות על הכלבה המשותפת של הזוג. "תגידו תודה שאני לא הורסת לכם את החיים", כתבה דני. "אני מזכירה לך את המכות שהוא נתן לי אותו לילה, ושאתה בחרת לשתוק ולהשתיק אותי. אז תהיו בשקט. הכלבה שלי, שילמתי עליה מכספי".

מי הבעלים הרשמיים?

נספר כי מכרטיס הכלב שבמאגר השבבים הארצי שהגיע לידינו ניתן לראות כי הבעלים הרשמיים של הכלבה שבסלע המחלוקת היא דני לוי.