בנה של לרה מטודי מ"האח הגדול" נהרג בעזה

כוכבת הריאליטי התבשרה כי בנה ניתאי מטודי נהרג במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה. חבריה מהתוכנית "האח הגדול" הגיבו לטרגדיה שפקדה אותה.

לרה מטודי. צילום: מוטי דביר

היום (שבת) הותר לפרסום כי רס"ל במיל' ניתאי מטודי (23), בנה של לרה מטודי מ"האח הגדול", נהרג בעזה במהלך פעילות מבצעית במרכז הרצועה. בשיחה שקיימנו עם חלק מחבריה של מטודי, אותם הכירה בריאליטי, הם הביעו זעזוע וצער עמוק על האסון הנורא.

החברים מהתוכנית מחבקים

בשיחה עם "For Real" זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק הבטיחה לתמוך בלרה. "אני עדיין לא מצליחה לעכל את הבשורה הקשה הזאת. לרה היקרה, בן אדם שמלא בשמחת חיים ופתאום לראות אותה ככה שבורה. אובדן קשה מאוד. יהי זכרך ברוך ניתאי, גיבור ישראל. לרה, אהיה איתך כל הזמן".

יובל מעתוק, צילום: אור גפן

ליאל קוצרי שחלק את אותו בית עם מטודי בעונה הקודמת של "האח הגדול", שיתף אותנו בתחושות. "מדי יום כמה משפחות נהרסות, היום משפחה שאני מכיר. ההותר לפרסום שפוקד את חיינו מאז 7 באוקטובר הנוראי, פקד את משפחת מטודי היקרה. לרה, הלב לא יכול להכיל את האסון הנוראי. אין לי מילים שיוכלו לנחם אסון שכזה. רק שהשם ישלח לך כוחות ונחת".

רס"ל במיל' ניתאי מטודי, צילום: דובר צה"ל

"הסיוט הכי גדול של כולנו"

סתיו קצין מסרה: "לרה ואני עברנו המון יחדיו ב'האח', אני אוהבת אותה מאוד. לרה אישה מאוד שמחה, שאת ההומור שלה אי אפשר לקחת לה! עד שהגיע יום שישי הארור. באותו היום היא שלחה לי הודעה והתכתבנו קצת באינסטגרם, היא לא ידעה עדיין  כלום. פתאום הוסיפו אותי לקבוצה שבה היו כל מתמודדי 'האח' ושם הבנתי שהבן של לרה נהרג בעזה. באותו רגע פרצתי בבכי, נזכרתי באובדן של אבא שלי! נזכרתי בכל הימים הראשונים שמישהו מודיע לך שמישהו הכי קרוב אליך נהרג! זה הסיוט הכי גדול של כולנו, לאבד בן זה יותר כואב מלאבד כל אחד! זה לא נתפס שאימא צריכה לקבור את הבן שלה!! הוא היה גבר גבר! תמיד לרה היתה מדברת עליו בתוכנית בהערצה!".

סתיו קצין ולרה מטודי בחתונתה של שיר צרפתי, צילום: אור גפן

גם אורי נגר הביע כאב על האובדן הקשה מנשוא של מטודי. "זה תמיד כואב וכשזה קרוב זה אף שורף", אמר. "לרה אהובה, הצחוק המתגלגל שלך נדם לו, והניצוץ בעינייך דומע. כמה פחדת, כמה סיפרת לי שאת לא ישנה בלילות תוך כדי שאנחנו מבקרים בסיסים ומחזקים חיילים. אני יודע שאימא רוצה בן חי, ובכל זאת, בנך הסב לך גאווה גם בנופלו כגיבור ישראל. אני מחבק אותך באהבה ואין לי מילים לנחם. את אישה מיוחדת, מלאה בלב, ואני מאחל לך שהוא יחלים במהרה או לפחות שהחיוך יעלה חזרה בקרוב".

מבטאים כאב באינסטגרם

בצאת השבת העלתה ספיר בורגיל סטורי עם תמונה של ניתאי ז"ל: "הלב שלי כואב. איזה ילד, איזו אבדה. כמה עוד נשלם במלחמה הזאת?", שאלה.

גיא איתן כתב: "תנחומיי למשפחות השכולות וללרה היקרה. שולח חיבוק ענקי ומאחל להם שיגיעו ימים יפים וטובים יותר ושלא ידעו צער לעולם".

גיא איתן מאחל שיגיעו ימים יפים יותר, צילום: מתוך אינסטגרם

שניר בורגיל נשבר למשמע הבשורה. "אני פשוט לא מאמין. הלב פשוט התרסק לרסיסים. איזו אבדה ענקית. לרה יקרה שלי, שולח לך את כל הכוחות שאפשר. אני פה בשביל 24/7. עוד מלאך שנקטף", כתב.

אשתו על שניר, שי עופרי, הוסיפה: "שום מילה שאכתוב לא תסביר את השוק והכאב הבלתי נתפסים ברגע ההודעה. לרה מאז 7 באוקטובר כל כך פחדה מהרגע הנורא הזה, כל כך דאגה לניתאי, ורק ביום חמישי התחננה אליו שיחזור הביתה מהמילואים. הבטן מתכווצת לי, הלב נשבר לרסיסים, איך מתגברים על אובדן כזה? מה אומרים לאימא כמו לרה שהילדים שלה הם כל עולמה? אין מילים! פשוט אין!  לרה, שייזי וניב רק להזכיר לכם שאנחנו כאן בשבילכם בכל יום, בכל שעה! מהמעט שהספקתי להכיר אותך בשיחות וידאו, היית בן אדם מלאך. מלא בשמחה ובעיקר הרבה אהבה. תנוח על משכבך בשלום, יהיה זכרך ברוך". 

יענקי גולדהבר פרסם את מודעת האבל של ניתאי, וקרא להגיע להלוויה. "השם לוקח את הטובים ביותר. עם ישראל, תגיעו בהמוניכם". 

יענקי קורא להגיע להלוויה, צילום: מתוך אינסטגרם

קעקוע של מפת ארץ ישראל

אמש (שישי), שעות לפני שקיבלה מטודי את הבשורה הנוראה, היא ביקשה להוסיף לקעקוע של מפת ארץ ישראל שעל זרועה פרחים. כשחזרה לביתה, חיכו לה אנשי צבא מחוץ לדלת. 

המקעקעת של לרה, ששמה בארי, סיפרה: "מאז 7 באוקטובר מגיעים אליי המון להתקעקע ברוח התקופה. בלרה היה משהו מיוחד. באותו יום, זכיתי לעשות לך קעקוע שמקבל היום משמעות שונה. תזכרי שאת "UNBREAKABLE" (בלתי ניתנת לשבירה). תנוחמי משמיים".

לרה מתקעקעת, צילום: מתוך אינסטגרם

דמות צבעונית 

מטודי עלתה לארץ לפני שלושים שנה. היא גרושה ואימא לשלושה, גרה באשקלון, ובעלת מכון לפילאטיס. בזמן השתתפותה בתוכנית סיפקה לא מעט רגעים משעשעים, והיתה לאחת הדמויות הצבעוניות בעונה.