ספיר ואברהם, הסרט: חתונת כוכבי האח הגדול

ספיר בורגיל ואברהם אקלום ינשאו בסוף החודש כאשר החתונה וההכנות אליה יתקיימו מול מצלמות וישודרו ברשת 13 • גם שניר ושי ובר ואליאב, כוכבי הסדרה שהכירו בבית האח והתחתנו, תיעדו את האירוע

ספיר ואברהם מציגים: חתונה מול מצלמות. צילום: אינסטגרם

הכירו ויתחתנו מול המצלמות: החתונה של זוג כוכבי האח הגדול 2023 ספיר ואברהם תתקיים ממש בעוד כשבועיים (27 באוגוסט), למערכת ForReal נודע כי ההכנות לחתונה והחתונה עצמה תתועד עבור סרט שישודר ברשת 13 כפי שנעשה בשתי החתונות האחרונות של שניר ושי ובר ואליאב. 

מה עוד ידוע לנו על החתונה? נראה שצילום החתונה ושידורה לא יהיה הדבר המיוחד היחיד בחתונתם של יוצאי האח הגדול. לפני מספר חודשים, ספיר שיתפה בסטורי בעמוד האינסטגרם שלה במסגרת "שאלות ותשובות", פרטים שעוררו סקרנות רבה בקרב עוקביה כאשר נשאלה על החתונה.

ספיר ואברהם, היכן שהכל התחיל, צילום: רשת 13

"זה הולך להיות מגניב, זה הולך להיות פסטיבל. זאת לא הולכת להיות הפקת חתונה רגילה. אז תתאזרו בסבלנות, ממש עוד קצת וזה קורה. שתבינו שהכי הכי קרובים אליי לא יודעים מה קורה. רציתי לעשות הפתעה לכולם. תהיה הפתעה. יהיה שמח, יהיה כיף, יהיה מיוחד, לא יהיה רגיל". 

כזכור, שידור החתונה של בר ואליאב יוצאי האח הגדול נהיה ויראלי בטיקטוק והפך לטרנד וסאונד שרק בר יכולה לייצר כאשר נלחצה כשהחלו דיווחים על גשם שעומד לרדת בזמן החתונה. 

@reshet13tv#ברכהן#חתונה#האחהגדול♬ original sound - רשת 13