"גרועה יותר מחמאס": נטלי דדון מותקפת

אושיית הרשת והדוגמנית לקחה צעד אחד קדימה את השמחה המתפרצת על חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, ויצאה לרחוב לחלק בקלאוות • יש מי שפחות התחבר למעשה ותקף את דדון בחריפות • היא מצידה בחרה שלא להתעלם, והגיבה לדברים הקשים שהוטחו בה

נטלי דדון. צילום: שירן פרץ - יחסי ציבור

מי שצפה אמש (רביעי) בסטורי של נטלי דדון בחשבונה באינסטגרם, לא יכול היה שלא להבחין בפרץ השמחה הגדול שלה עם היוודע דבר חיסולו של רב המרצחים איסמעיל הנייה. דדון לא הסתפקה רק בלשבת בבית ולחייך למסך הקטן, ויצאה לרחוב על מנת לחלק בקלאוות לעוברים ולשבים. האקט שלה זכה לביקורת חריפה וקשה מצד אחד הגולשים שנחשף לתכניה.

"את באמת יותר גרועה מהחמאסניקים בעזה, פרחה כזאת", נכתב לדדון בתגובה לסרטון שבו תיעדה את עצמה נכנסת למאפיה על מנת לחלק בקלאוות. "לא יודעת. יכולה להתעלם, אבל האמת שאני כואבת את מה שיוצא לפעמים מהעם שלי", כתבה על רקע תמונה שלה מחויכת אוחזת במגש בקלאוות. "להשוות אותי למפלצות שאנסו, טבחו, ערפו ראשי תינוקות, וכל הזוועות שצפיתי בהן במו עיניי וחולפות לפניי כרגע".

הסטורי של דדון, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

דדון הודתה כי הדברים משפיעים על מצב רוחה. "אני מודה שעומק השנאה לעיתים שובר גם אותי, זאת שמטפחת עור של פיל. לא חייבים להתחבר, וגם לא לאהוב, אבל איך מטפחים שנאה כזאת לאדם? זה מפחיד אותי. כואב".

נטלי דדון, צילום: אור גפן

בערב דדון כבר החליפה אווירה וסיפרה על הדיסוננס. "כמה מטורף זה שאנחנו עוברים תנודות כאלה קיצוניות וצריכים לשמור על שפיות בתקופה הזאת. רגע אחד אנחנו מנסים להיאחז באיזו בשורה טובה ורגע אחרי אני מוצאת את עצמי בהפרשת חלה לזכרה של שי אשרם ז"ל, תצפיתנית שנרצחה בנחל עוז, וכל חברותיה נחטפו. נתפלל גם כאן שהן ישובו אלינו במהרה, ונקבל עוד בשורות טובות ועוד חמצן לנשמה".