שרית פולק משתפת: "הצלחתי להתאהב"

גרושתו של המוזיקאי והסופרת החדשה פצחה בסשן שאלות ותשובות עם העוקבים ברשת, במהלכו שיתפה כי הצליחה כבר להתאהב בגבר מאז שנפרדה מבעלה • מתי זה בדיוק קרה?

שרית פולק ב"האח הגדול VIP". צילום: רשת 13

למעלה משנה וחצי אחרי שהתגרשה מבעלה לירז רוסו (סטטיק), שרית פולק עם הפנים קדימה. בסדרת שאלות ותשובות שקיימה אמש (מוצ"ש) עם העוקבים שלה באינסטגרם, היא נשאלה לא מעט על הקשר עם סטטיק בימים אלה, ועל זוגיות עתידית. היא מצידה סיפקה תשובות אמנם קצרות בנושאים שעלו, אבל מאוד חד משמעתיות וללא ספק מעניינות.

שרית פולק וסטטיק ב"הזמר במסכה", צילום: קשת 12

"לסוגיית הגברים אענה במרוכז", הודיעה פולק, שקיבלה כאמור המון שאלות בנושא. "את וסטטיק בקשר טוב?", נשאלה. "תמיד היינו", ענתה. "את וסטטיק תחזרו?", המשיכו. "לא", השיבה בנחרצות. "פוסלת גבר עם ילד?", המשיכו להסתקרן. "ממש לא", ענתה. "יצאת לדייטים אחרי הפרידה?", רצו לדעת, וגם זכו לתשובה: "תקופה ארוכה שהתמקדתי רק בעשייה ובעבודה", ציינה פולק. "יצאתי לדייטים, כן. לא להרבה". השאלה המעניינת ביותר הייתה השאלה הבאה: "התאהבת?", נשאלה פולק בפשטות. על כך השיבה: "הצלחתי להתאהב בבחור קסם בחורף הקודם. היעד הבא להתאהב ולאהוב". כשנשאלה כמה ילדים הייתה רוצה, השיבה פולק: "בית מלא בילדים, אמן".

הסטורי של שרית פולק, אינסטגרם,

ומה היא עושה כשהיא עצובה? "אני אדם אופטימי במהות שלי", הדגישה פולק ומיד חלקה בטיפים שלה לשיפור מצב הרוח: "נותנת לעצב מקום קטן, חושבת על כל הדברים שאני מכירה עליהם תודה, אוכלת שוקולד, הולכת לראות שקיעה בים, שומעת מוזיקה שעושה לי שמח בנפש, נפגשת עם אנשים שעושים לי שמח בלב".

הסטורי של שרית, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם