כוכבת הפופ הקנדית טייט מקריי (21) שיחררה במהלך סוף השבוע האחרון את אלבומה החדש, "So Close To What" ונדמה שהשערוריות סביב יציאתו לא מפסיקות.
האלבום החדש של מקריי הודלף לרשת כחמישה שבועות לפני יציאתו ובתור מי שנחשבת לאחת מהכוכבות הפורצות בתעשיית המוזיקה האמריקאית והעולמית, הלייבל שלה RCA, עבד קשה מאוד בשביל לתרגם את אהדת הקהל כלפיי הזמרת להצלחה מסחרית. זה כולל כמובן מכירת תקליטורים, מרצ'נדייז ופוסטרים חתומים של הכוכבת, כנהוג בעולם הפופ.
אלא שמעריצים שרכשו פוסטרים חתומים על ידי הזמרת שיתפו ב-X (טוויטר לשעבר) כי הם לא באמת נחתמו על ידיה. בחלק מהפרסומים גולשים הראו על שגיאות כתיב באיות החתימה (הרי אם היה מדובר בחתימה אותנטית של מקריי, היא לא הייתה שוגה באיות שמה) וחלק הצביעו כי מדובר בפוסטרים שנתחמו על ידי מכונה.
"פעם הבאה תספרי לנו שחצי מהחתימות הן של הצוות שלך" כתבה גולש אחד, "זה לא חוקי" ציינה גולשת נוספת והוסיפה: "בתיאור המוצר צריכה להיות הבהרה שזה לא חתום על ידי האמן, אחרת מדובר בפרסום כוזב", "אני מרגיש שהם אפילו לא השתדלו" כתב גולש ו"זה פשוט מביך ומזלזל" סיכם גולש נוסף.
ברשת האשימו את הכוכבת ואת הצוות שלה בהונאת המעריצים, שחשבו כי רכשו פוסטר עליו חתמה הזמרת בכבודה ובעצמה. הגולשים הזועמים אף הזכירו את סלינה גומז, שחתמה בעצמה על 20 אלף עותקים פיזיים של האלבום שלה ב-2020 שנמכרו לאחר מכן.