כמה משלמים לכוכבות על השטיח האדום בכדי שילבשו את הלוק הנכון? זה לא סוד שמדובר בעסקה, ופחות באופנה. שכן, על השטיח האדום הכל מוצע למכירה. בסוף, מדובר כלי שיווקי, מדובר בפוליטיקה ובכלכלה.
View this post on Instagram
עונת הטקסים של הוליווד נפתחה רשמית עם טקס גלובוס הזהב. יש זוכות, זוכים וסרטים נפלאים, אבל מה שאותנו מעניין כמובן הוא איך נבחרו השמלה והתכשיטים ואת הכוכבים מעניין כמה המותגים משלמים? הרי מדובר בשואו ביזנס. כמו בכל עסק, גם כאן המספרים מדברים.
השטיח האדום מגלגל סכומים מטורפים, שכן מדובר בשטח פרסום כמו גופם ופניהם של הכוכבים. מדובר בסכומים של שש ואפילו שבע ספרות להופעה בשרשרת יהלומים או בשמלת מעצבים. מה שמסקרן הוא בתחום הזה, זה מי שסוגר את העסקאות הם הסטייליסטים ממש כמו סוכנים מיומנים. מהצד השני, תאגידי האופנה ובראשם LVMH מנהלים את העסק.
מדובר במיתוג לכן השטיחים האדומים חשובים. חלק מהכוכבים והכוכבות הם שגרירי מותג, חתומים על חוזים שמנים או זוכים לתשלומים חד פעמיים שנעים בין בין רבע מיליון דולרים למיליונים, תלוי כמובן מה סדר הגודל של הכוכבים. איברי גוף מסוימים שווים יותר מאחרים, שכן מרבית הצלמים מתמקדים בפנים אז הפוקוס יהיה על השרשרת והעגילים. לדוגמא, בטקס האוסקר 2011 אן האת'ווי קיבלה מטיפאניס 750 אלף דולרים על מנת לענוד שרשרת פנינים.
הלוקים יתורגמו לחשיפה ברשתות החברתיות ומשם למכירות. ועל הדרך זו הזדמנות לכוכבות לגרוף עוד כסף. אם בעבר כוכבות לא רצו לדבר עם כתבים על השטיח האדום או לא הכירו את שמות המעצבים, היום לשאלה 'מה את לובשת' היום הן שולפות רשימת מכולת. אי אפשר שלא לתהות, האם זה פוגם בהנאה שלנו מאופנה?
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו