לילי אלן: מרוויחה יותר מאונליפאנס?

לילי אלן עונה למבקרים: יותר משתלם למכור תמונות של כפות רגליים מאשר שירים

לילי אלן. צילום: AP

לילי אלן שוב מוכיחה שהיא לא מפחדת מאף אחד – לא מהתעשייה, לא ממבקרים, ואפילו לא מטוקבקיסטים. אחרי שספגה ביקורת על השימוש שלה באונליפאנס למכירת תמונות של כפות רגליים, היא עלתה ל-X (לשעבר טוויטר) כדי להסביר בפשטות: "אל תשנאו את השחקן – תשנאו את המשחק".

"אל תבקרו אותי – תבקרו את התעשייה"

הכול התחיל כשהזמרת הבריטית שיתפה תמונות של כפות רגליה והפנתה את העוקבים לחשבון ה-OnlyFans שלה. תגובה צינית מאחד הגולשים שכתב: "תארו לעצמכם להיות אחת הכוכבות הכי גדולות באירופה ולהגיע לזה", קיבלה מאלן תשובה חדה במיוחד: "תארו לכם להיות אמנית עם כמעט 8 מיליון מאזינים חודשיים בספוטיפיי, ועדיין להרוויח יותר מזה שאנשים משלמים על תמונות של הרגליים שלי".

לפי אלן, המודל הכלכלי של ספוטיפיי פשוט לא מספיק משתלם. למרות 8 מיליון מאזינים בחודש, היא חושפת שההכנסה שלה מהפלטפורמה לא מתקרבת לזו שהיא מקבלת מהאונליפאנס. אלן, שהשיקה את עמוד האוליפאנס שלה ביולי, גובה 10 דולר למנוי, ומספרת שכבר יש לה 1,000 מנויים – מה שמביא לה הכנסה חודשית נאה של כ-10,000 דולר רק מתמונות רגליים.

עם נתונים מרשימים של כ-850,000 השמעות ביום לפי האתר kworb.net, הכנסות הסטרימינג של אלן מוערכות בכ-4,077 דולר ליום. למרות המספרים הגבוהים, אלן מבהירה שעדיין משתלם לה יותר להתמקד בתוכן באונליפאנס. היא לא לבד: לפי נתוני ספוטיפיי מ-2023, רק 66,000 אמנים בעולם הצליחו להרוויח יותר מ-10,000 דולר בשנה מתמלוגי סטרימינג.

מהוויקיפיט לאונליפאנס

אלן גילתה את הפוטנציאל של הרגליים שלה אחרי שראתה את הדירוג הגבוה שלה באתר WikiFeet, שבו מתעדים את כפות רגליהם של מפורסמים. ביולי היא כבר השיקה את עמוד האונליפאנס שלה, ואפילו השחילה בדיחה באינסטגרם עם סרטון של הרגליים שלה בפונטנה באיטליה תחת הכיתוב "La dolce feeta".

אלן, שהוציאה ארבעה אלבומים – האחרון שבהם No Shame מ-2018 – ממשיכה לעסוק גם במוזיקה. היא אמא לשתי בנות, את'ל מרי בת ה-12 ומארני רוז בת ה-11, אותן היא חולקת עם האקס סם קופר.

נושאים חמים