קמלה האריס מגייסת את ביונסה

בעקבות עצרת מוצלחת בג’ורג’יה, קמלה האריס נוחתת ביוסטון – עם ביונסה לצדה – לקרב האחרון על קולות הבוחרים, 10 ימים לפני הבחירות בארה"ב

ביונסה. צילום: רויטרס

אחרי עצרת סוערת בג'ורג'יה אמש, שבה הופיעו ברוס ספרינגסטין וברק אובמה, קמלה האריס נוחתת הערב (שישי) ביוסטון, טקסס. באירוע המסקרן, שיתמקד בזכויות נשים, צפויה להשתתף גם ביונסה – אם כי עדיין לא ברור אם תופיע או רק תכבד בנוכחותה.

קמפיין עם שואו: ביונסה, ווילי נלסון וטינה נואלס על הבמה

בין האמנים המובילים שייקחו חלק בעצרת: כוכב הקאנטרי ווילי נלסון, DJ Tryfe, וטינה נואלס, אמה של ביונסה ותומכת גלויה של האריס. טינה תישא נאום במהלך האירוע, שיעמוד במוקד המאבק למען זכות האשה על גופה.

ביונסה, ילידת יוסטון ואחת מהדמויות המשפיעות ביותר במוזיקה ובתרבות הפופ, עדיין לא אישרה אם תבצע את שירה  "Texas Hold 'Em" בעצרת עם נלסון. עם זאת, עצם נוכחותה עשויה להוות בוסט רציני להאריס ולהביא קהל מעריצים נרחב – בעיקר צעירים ובוחרים מהקהילה השחורה.

קמלה האריס, צילום: AP Photo/Jacquelyn Martin, File

הכוכבים לצד האריס – טראמפ לא נשאר מאחור

קמלה האריס ממשיכה לגייס מוזיקאים בעלי השפעה כדי להמריץ מצביעים. טיילור סוויפט, ליזו, ג'ון לג'נד ואמינם כבר הביעו תמיכה בדמוקרטים. האריס אף נעזרת בשיר של ביונסה, Freedom, כהמנון קבוע באירועים שלה.

מנגד, טראמפ מגייס את נאמניו: קיד רוק והאלק הוגאן – המייצגים את הימין השמרני ואת גרעין תומכיו הנאמן.

העצרת ביוסטון מתמקדת בזכויות נשים ובמאבק בהגבלות על הפלות בטקסס, שמאפשרת כיום הפלות רק אם חיי האם בסכנה. במהלך האירוע צפויות לדבר נשים שנפגעו מהחוקים המגבילים, והאריס מתכננת לתקוף בחריפות את דונלד טראמפ, שלדבריה מהווה סכנה לזכויות הנשים ולחירויות אזרחיות אחרות.

נושאים חמים