מל גיבסון: "מצביע טראמפ ב-2024"

מל גיבסון מפתיע עם תמיכה פומבית בדונלד טראמפ – ותוקף את סגנית הנשיאה קמלה האריס במילים חריפות

מל גיבסון. צילום: REUTERS/Mario Anzuoni

רגע לפני הבחירות בארצות הברית, מל גיבסון, השחקן והבמאי השנוי במחלוקת, חושף במפתיע את תמיכתו בדונלד טראמפ, למרות שלא הביע תמיכה פומבית בטראמפ ב-2016 או 2020. 

במפגש אקראי עם צלמים בשדה התעופה של לוס אנג'לס (LAX), גיבסון השיב לשאלות על כוונותיו בבחירות הקרובות. "אני לא חושב שמישהו יופתע לדעת למי אצביע," התלוצץ כשנשאל על כך, והוסיף: "אפשר להמר על טראמפ, זה ניחוש די טוב".

כזכור, ב-2021 גיבסון צולם מצדיע לנשיא לשעבר באירוע UFC, ומוקדם יותר השנה טראמפ עצמו הצהיר ברשת החברתית Truth Social: "אני אוהב את מל גיבסון."

האריס? "IQ של גדר"

גיבסון לא חסך מילים קשות על סגנית הנשיא קמלה האריס: "רקורד מזעזע. אפס מדיניות", אמר, והוסיף בבוטות, "יש לה IQ של עמוד גדר".

בעוד הוליווד מראה תמיכה משמעותית בהאריס – עם שמות כמו ביונסה, ברוס ספרינגסטין, ג'וליה רוברטס וספייק לי שמופיעים בעצרות שלה – בצד של טראמפ אפשר למצוא תומכים כמו קיד רוק, והאלק הוגן.

עבר סוער ועתיד פוליטי?

גיבסון מוכר לא רק בזכות הקריירה הקולנועית שלו, אלא גם בזכות שערוריות חוזרות ונשנות. התבטאויות אנטישמיות מהעבר, כמו "היהודים אחראים לכל המלחמות בעולם," ושמועות על הערות מזלזלות כלפי הומוסקסואלים ויהודים, ממשיכות לרדוף אותו. בין השאר, ווינונה ריידר חשפה שגיבסון כינה אותה "ניצולת תנור," רמיזה אנטישמית מכוערת לשואה.

נושאים חמים