כריסטינה אגילרה: "גמרתי את הברכיים"

כריסטינה אגילרה חושפת את הנזקים הפיזיים שנגרמו לה מקריירה שלמה על עקבים

כריסטינה אגילרה בראיון לרולינג סטון. צילום: מתוך יוטיוב

יחפה זה העקבים החדש? בריאיון לרולינג סטון שהתפרסם באתמול (21 באוקטובר), כריסטינה אגילרה, זוכת חמישה פרסי גראמי, ישבה לשיחה פתוחה עם הזמרת-יוצרת הבריטית ריי, בת ה-26, וחשפה כמה רגעים כואבים – תרתי משמע – מהקריירה שלה.

עקבים, קרסוליים ומה שביניהם

אגילרה, הזכורה לנצח מלהיט הענק "Genie In a Bottle", סיפרה שהעובדה שריי מופיעה יחפה עוררה בה קנאה לא צפויה: "גמרתי לעצמי את הרגליים והברכיים מכל העקבים האלה," היא הודתה. "שחקתי את הסחוס בברך שלי. הלוואי שהיה לי את האומץ להופיע יחפה".

ריי, שנוטה לוותר על נעליים בהופעות, הסבירה למה היא מעדיפה לעלות על הבמה נטולת עקבים: "כשאני עם נעליים, אני רק חושבת על הנעליים. זה מוזר?", היא אמרה. 

כשאין אוויר לנשום

בהמשך הריאיון, ריי שאלה את אגילרה אם היו רגעים בקריירה שבהם הרגישה שאיבדה שליטה. אגילרה הודתה שלא מעט פעמים היא חשה שהיצירתיות שלה נחסמת: "כשהתחלתי, היה בום גדול של פופ, והחברות תקליטים רצו כוכבת פופ שתראה ותישמע כמו שהן רצו. רציתי את זה כל כך, אבל הרגשתי שהקול שלי נבלם".

"יש מצבים שבהם אין לך שליטה יצירתית, והידיים שלך כבולות. זה פשוט לא מקום טוב לאמן להיות בו", היא שיתפה. "כשאני מרגישה שאין לי חופש תנועה, זה מתחיל לחנוק אותי".

נושאים חמים