ג'ניפר לורנס בהריון שני

לורנס, שנצפתה עם בייבי באמפ, מצפה לילדה השני עם בעלה קוק מרוני

ג'ניפר לורנס. כבר יש בטן. צילום: אי.אף.פי

בשעה טובה: ג'ניפר לורנס בהריון שני מבעלה קוק מרוני. החדשות יצאו לאוויר העולם כשלורנס נצפתה עם בייבי באמפ במוצאי שבת בלוס אנג'לס. נכון לעכשיו, אין מידע נוסף לגבי ההריון או מתי צפויה הלידה.

לורנס, בת ה-34, היא כבר אם לסיי בן השנתיים, שנולד לה ולמרוני ב-2022. הזוג נישא ב-2019 באחוזה בניופורט, רוד איילנד. הכוכבת שומרת על פרטיות בנה, ומעולם לא שיתפה בפומבי תמונה של הילד.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue‎‏ (@‏‎voguemagazine‎‏)‎‏

"כל כך מאוהבת"

לאחר לידת בנה לורנס דיברה על חווית האימהות בראיון ל"ווג" ב-2022, ואמרה ש"מפחיד" לדבר על זה "כי זה כל כך שונה אצל כולן". היא הוסיפה כי "למזלי יש לי כל כך הרבה חברות שהיו כנות. הן אמרו, 'זה מפחיד. יכול להיות שלא תתחברי מיד. אולי לא תתאהבי מיד'. אז הרגשתי כל כך מוכנה להיות סלחנית".

לורנס סיפרה לעיתון כי בבוקר לאחר שילדה את סיי "הרגשתי שכל החיים שלי התחילו מחדש. כאילו 'עכשיו הוא היום הראשון בחיי'". עוד היא אמרה ש"פשוט הייתי כל כך מאוהבת. הלב שלי התרחב במידה שלא ידעתי שקיימת. אני כוללת את בעלי בזה".

לורנס. החיים התחילו מחדש, צילום: רויטרס

זכות האישה על גופה

באותו ראיון לווג לורנס גם חשפה כי עברה שתי הפלות. לורנס, שתומכת בזכותן של נשים לעשות הפלה, היא אחת המפיקות של הסרט הדוקומנטרי "Zurawski v Texas", שעולה החודש לאקרנים.

הסרט, שאותו לורנס הפיקה לצד הילרי קלינטון, בוחן את ההשפעה של החוקים הנוקשים בטקסס נגד הפלות. הוא יוקרן החודש בניו יורק, לוס אנג'לס וסן אנטוניו, שם נשים הושפעו עמוקות מהגבלות חדשות על ביצוע הפלות.

נושאים חמים