גל מנצחת, קים מתאמצת

גל גדות חטפה את הפוקוס עם לוק שהפך את השטיח האדום של מוזיאון האקדמיה לקולנוע בלוס אנג'לס למסלול פריזאי. קים קרדשיאן? ניסתה אולד הוליווד, אבל זה נראה כמו... וגאס. שגיא לירן מסכם

Loading...

שגיא לירן מסכם את הגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס

כשהגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה נפתחת, הכוכבים הגדולים מתייצבים – וישראל מקבלת ייצוג נוצץ בזכות גל גדות. מולה? קים קרדשיאן, ששוב מנסה להמציא את עצמה מחדש אבל מפספסת בענק.

גל גדות בגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס , REUTERS/Mario Anzuoni
גל גדות בגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס, צילום: REUTERS/Mario Anzuoni

גל גדות לוקחת את הלילה

גל גדות, שכבר ראתה הכול (וכנראה גם ישבה בשורה הראשונה בתצוגה האחרונה של לואווה), הגיעה לשטיח עם שמלה עתידנית מקולקציית המסלול האחרונה. החיבור בין גדות לבית האופנה הזה הולך ומסתמן כאחד השידוכים היותר מסקרנים של עולם האופנה.

בין החישוק המדויק לשיק חסר המאמץ – גל שוב מזכירה לכולם איך עושים את זה נכון. רק שאלה אחת נשארה פתוחה: איך לעזאזל מתיישבים עם החישוק הזה?

קים קרדשיאן בגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס, צילום: Valerie Macon / AFP

קים קרדשיאן: אולד הוליווד פוגש את וגאס

קים קרדשיאן ניסתה לוק דרמטי מהארכיון של מוגלר, עם קריצה לגלאם של הוליווד הישנה. אבל בניגוד לחזון, התוצאה נראתה קצת מתאמצת, קצת זולה ובעיקר – לא מתאימה לגאלה מהסוג הזה. מצער, כי הפוטנציאל היה שם.

פאמלה אנדרסון בגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס, צילום: EPA/CAROLINE BREHMAN

אדיסון ריי ופמלה אנדרסון: מינימליזם וסקרנות

אדיסון ריי, בלוק איטלקי מוקפד של אלברטה פרטי, סיפקה רגע ישראלי מעניין כשהגיעה עם בן הזוג עומר פדני. האם מדובר ברומן שיחזיק? את זה הזמן יגיד.

ואי אפשר בלי פמלה אנדרסון, שהמשיכה בקו המינימליסטי שלה: שמלה של The Row, מלווה במראה "ללא איפור" שמזכיר ששקט הוא באמת לפעמים יוקרה.

ג'יידן סמית בגאלה של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס, צילום: EPA/CAROLINE BREHMAN

סיכום גברי: ג'יידן סמית בפארל ויטון

נכון, אין הרבה גברים שיכולים לתת פייט לשטיחים האדומים, אבל ג'יידן סמית בהחלט אחד מהם. בלואי ויטון בעיצובו של פארל ויליאמס, סמית הראה לכולם איך עושים גלאם גברי: עם אלפי אבני חן בעבודת יד ולוק ששווה עוד מבט – או עשרה.

נושאים קשורים

Load more...