כשהגאלה השנתית של מוזיאון האקדמיה נפתחת, הכוכבים הגדולים מתייצבים – וישראל מקבלת ייצוג נוצץ בזכות גל גדות. מולה? קים קרדשיאן, ששוב מנסה להמציא את עצמה מחדש אבל מפספסת בענק.
גל גדות לוקחת את הלילה
גל גדות, שכבר ראתה הכול (וכנראה גם ישבה בשורה הראשונה בתצוגה האחרונה של לואווה), הגיעה לשטיח עם שמלה עתידנית מקולקציית המסלול האחרונה. החיבור בין גדות לבית האופנה הזה הולך ומסתמן כאחד השידוכים היותר מסקרנים של עולם האופנה.
בין החישוק המדויק לשיק חסר המאמץ – גל שוב מזכירה לכולם איך עושים את זה נכון. רק שאלה אחת נשארה פתוחה: איך לעזאזל מתיישבים עם החישוק הזה?
קים קרדשיאן: אולד הוליווד פוגש את וגאס
קים קרדשיאן ניסתה לוק דרמטי מהארכיון של מוגלר, עם קריצה לגלאם של הוליווד הישנה. אבל בניגוד לחזון, התוצאה נראתה קצת מתאמצת, קצת זולה ובעיקר – לא מתאימה לגאלה מהסוג הזה. מצער, כי הפוטנציאל היה שם.
אדיסון ריי ופמלה אנדרסון: מינימליזם וסקרנות
אדיסון ריי, כוכבת הטיקטוק והזמרת העולה היא אחת השמות הרותחים בהוליווד הצעירה. ריי יוצאת עם המוזיקאי הישראלי עומר פדי ומנהלת עימו מערכת יחסים יציבה אותה השניים שומרים בפרופיל נמוך. לאירוע היא הגיעה לבד, בלוק איטלקי מוקפד של אלברטה פרטי.
ואי אפשר בלי פמלה אנדרסון, שהמשיכה בקו המינימליסטי שלה: שמלה של The Row, מלווה במראה "ללא איפור" שמזכיר ששקט הוא באמת לפעמים יוקרה.
סיכום גברי: ג'יידן סמית בפארל ויטון
נכון, אין הרבה גברים שיכולים לתת פייט לשטיחים האדומים, אבל ג'יידן סמית בהחלט אחד מהם. בלואי ויטון בעיצובו של פארל ויליאמס, סמית הראה לכולם איך עושים גלאם גברי: עם אלפי אבני חן בעבודת יד ולוק ששווה עוד מבט – או עשרה.