השבוע באופנה: מריהאנה ועד ביונסה

וגם: סאן מזרחי בקמפיין ביוטי שני וקלאודיה שיפר בפרסומת למותג של היילי ביבר

שגיא לירן מסכם את השבוע באופנת הסלבס

הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על ההתרחשויות האחרונות באופנה: שיתופי פעולה סקסיים, קמפיינים מפתיעים, ושער מגזין אחד שגרם לנו לפהק. ככה זה כשלא מפסיקים להכתיב טרנדים.

פנטי נגד ויקטוריה

ריהאנה היא ללא ספק לא רק זמרת מהשורה הראשונה, אלא גם אשת עסקים חריפה. השבוע, מותג ההלבשה התחתונה שלה, פנטי, משתף פעולה עם דיזל בקולקציית קפסולה לוהטת, פרי יצירתו של גלן מרטינס. את כל התענוג הזה היא משיקה ימים ספורים לפני התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט – תזמון מושלם להתחרות באימפריית הלנז'רי. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

סאן מזרחי זורחת (שוב)

מזרחי היא ללא ספק השם הלוהט של עולם הביוטי המקומי. השבוע היא כובשת קמפיין נוסף לבית האופנה ראבן, עם תמונות שנלכדו מאחורי הקלעים של שבוע האופנה האחרון. זהו הקמפיין השני שלה השנה, אחרי דיור ביוטי, ואנחנו לגמרי מבינים למה – הבחורה פשוט מהממת.

היילי ביבר עושה מהפך

מותג הביוטי של היילי ביבר, Rhode, ממשיך להפתיע, והפעם עם קמפיין שמציג את דוגמנית העל קלאודיה שיפר בת ה-53. אם אתן חושבות שהמותג הזה פונה רק לנערות, חשבו שוב – נראה שביבר רוצה לפנות לקהלים חדשים, ושיפר היא בהחלט בחירה מרעננת ומרתקת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by rhode skin (@rhode)

בילי אייליש: פחות רשתות חברתיות, יותר פרטיות

בילי אייליש מככבת על השער של גיליון נובמבר של ווג אמריקה, אבל יש לנו בעיה עם הסטיילינג. השער? בז'. שוב. בכתבה, אייליש סיפרה על החלטתה להתרחק מרשתות חברתיות ולשמור על פרטיות בנוגע לחיי האהבה והמיניות שלה. הצהרה חשובה, אבל בבקשה, ווג, תוסיפו קצת צבע!

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Vogue (@voguemagazine)

ביונסה בשמלה צהובה, אבל לא מתייחסת לשמועות

ביונסה תמיד יודעת איך לגנוב את ההצגה, והפעם זה היה בטקס פרסי הנשים של מגזין גלאמור בניו יורק. היא הופיעה בלוק צהוב זוהר של אדריאן לנדאו, ונראתה מדהים. מה היא אמרה על השמועות שמקשרות אותה לפי דידי? שום דבר, היא פשוט ממשיכה להתעלם, אבל זה לא מנע מזמרת הקאנטרי קלסי בלריני להודות לה על הבמה – קטע שנהיה ממש פופולרי לאחרונה.

ביונסה, צילום: Krista Schlueter for Glamour via Instagram

טרנדים לימוניים

כמו שראינו בשער של בילי ועל השמלה של ביונסה, נראה שפלטת הצבעים הלימונית תמשיך איתנו עד 2025, אז כדאי לכן להתרגל ולהתחיל לשלב קצת צהוב במלתחה שלכן!

נושאים קשורים