אן האת'וויי מתנצלת על ה"קרינג'"

אחרי שכתבת בידור העלתה לטיקטוק שלה קטע מראיון שערכה בעבר עם האת'וויי, שבו האחרונה לא פחות מעוינת - השחקנית פנתה אל הכתבת והתנצלה על "הראיון הנורא"

אן האת'וויי בפרמיירה לסרט "המתמחה", אתמול. צילום: Getty Images via AFP

אן האת'וויי התנצלה על ראיון ה"קרינג'" שלה עם כתבת הבידור הנורווגית קירסטי פלאה, לאחר שהכתבת שיתפה קטע מהראיון שלהן ב-2012 בטיקטוק.

פלאה, שחשפה באוגוסט האחרון שכמעט עזבה את המקצוע אחרי ראיון "סיוט" עם בלייק לייבלי - אמרה לעוקביה בטיקטוק שנציג של האת'וויי פנה אליה במייל עם התנצלות מהשחקנית, יום אחרי שהיא שיתפה את הסרטון.

"אני חייבת לומר שהייתי די בהלם. לא ציפיתי שהיא תפנה אליי בכלל. חשבתי שהיא אף פעם לא תראה את הסרטון הזה, אבל היא ראתה והיא עשתה משהו די מדהים", אמרה פלאה. היא סיפרה כי האת'וויי שלחה לה "מייל ארוך" המסביר מה עבר עליה באותו זמן והתנצלה "שנתנה ראיון נורא".

@kjerstiflaa#annehathaway#foryou#celebritytiktok♬ original sound - Flaawsome Talk

אני לא אעשה את זה – אבל את מוזמנת

בסרטון שמראה את האינטראקציה הקצרה שלהן, מהזמן שהאת'ווי קידמה את הסרט "עלובי החיים", פלאה התחילה את הראיון בכך שביקשה חצי בצחוק מהאת'וויי לענות על השאלה הראשונה בשירה. "התכוונתי לשיר לך את השאלה ואת יכולה לשיר בחזרה את התשובה", אמרה פלאה וצחקה. האת'וויי לא אהבה את הרעיון. "טוב, אני לא אעשה את זה, אבל את יותר ממוזמנת לשיר," היא הגיבה.

פלאה המשיכה בראיון ושאלה את האת'וויי שאלות כמו "את זוכרת את הקראש הראשון שלך?", והאם היא חושבת ש"אהבה הייתה עם תשוקה רבה יותר" במהלך התקופה שבה מתרחש הסיפור בסרט. בתגובה לשתי השאלות, האת'וויי פשוט ענתה - "לא".

בכיתוב שליווה את הסרטון, פלאה אמרה כי "זה לא הלך כמו התכנון", והזמינה את העוקבים שלה לצפות בעוד ראיון "קרינג'" בערוץ היוטיוב שלה.

@kjerstiflaa#annehathaway#foryou♬ original sound - Flaawsome Talk

כל כך מדהים

פלאה אמרה בטיקטוק כי ההתנצלות של האת'וויי "כל כך נוגעת בי. רק לדבר על זה גורם לי כמעט לדמעות. פשוט הייתי כל כך אסירת תודה שהיא עשתה את זה". היא הוסיפה כי "זה היה מאוד אישי והחלטנו שאני לא אשתף בדיוק את מה שהיה במייל, אבל רק רציתי לשתף אתכם במה שהיא עשתה כי חשבתי שזה פשוט כל כך מדהים".

למרות שהיא לא שיתפה את הפרטים הספציפיים של המייל של האת'וויי, הכתבת אמרה שהיא הגיבה לו, הביעה תודה על ההתנצלות והציעה לשבת איתה לשיחה נוספת. "אמרתי, 'אם אי פעם תרצי לשבת ולדבר על זה, אני כאן'. והיא הזמינה אותי לראיין אותה לסרט הבא שלה שייצא במאי".

מזל טוב על הבאמפ

באוגוסט פלאה שיתפה חוויה מבאסת אחרת – הפעם מראיון עם בלייק לייבלי מ-2016. פלאה הודתה ששקלה לפרוש מהמקצוע אחרי ראיון "הסיוט" הזה. הכתבת פתחה את הראיון בכך שאמרה ללייבלי, שהייתה אז בהריון, מזל טוב על "הבאמפ (בליטה) הקטן שלך". לייבלי כנראה לא אהבה את זה – כי היא ענתה מיד בעוקצנות "מזל טוב על הבאמפ הקטן שלך". פלאה סיפרה מאז שלייבלי מעולם לא התנצלה על כך.

עכשיו פלאה אומרת ש"יש לי כל כך הרבה כבוד לאנשים שמכירים בטעויות שלהם ואומרים שהם מצטערים. סליחה היא מילה כל כך חזקה". האם זה מסר ללייבלי? והאם איכפת לה בכלל? לא היינו עוצרים את הנשימה.

נושאים חמים